حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ زمینه ساز انتخاب نمایندگان کارآمد

کد خبر: 
۵۹۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ زمینه ساز انتخاب نمایندگان کارآمد

حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ زمینه ساز انتخاب نمایندگان کارآمد

امام جمعه خرم آباد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه ساز انتخاب نمایندگان کارآمدو تصویب قوانین راهگشا است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، خطیب جمعه خرم آباد در خطبه های امروز نماز جمعه خرم آباد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس زمینه ساز انتخاب نمایندگان کارآمد و تصویب قوانین راهگشا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حضور حداکثری مردم در انتخابات را زمینه ساز اقتدار کشور دانست و گفت: دولت برای اجرای طرحهای کارآمد، نیاز به یک مجلس قوی برای تصویب قوانین کارآمد دارد و وظیفه همه ماست که برای انتخاب نمایندگان اصلح با دقت در انتخابات شرکت کنیم. 

امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم آباد از موضع گیری و اقدامات رئیس جمهور در زمینه انتصابات غیرقانونی قدردانی کرد و نظارت بیشتر در خصوص استخدام غیرقانونی در لرستان را خواستار شد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با بزرگداشت ماه رجب، ماه ولادت چهار امام معصوم علیهم السلام و مبعث پیامبر (ص) بر بهره گیری هر چه بیشتر از فضائل این ماه معنوی تأکید کرد.

خطیب جمعه خرم آباد همچنین بر ساده برگزار کردن مجالس ترحیم تأکید کرد و گفت: ریخت و پاش زیاد در مجالس ترحیم با سبک زندگی اسلامی بسیار فاصله دارد و این قبیل تجملات و مراسم پرتکلف مورد تأیید اسلام نیست.

 حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به ۲۶ دی سالروز فرار شاه از ایران، ریشه کن شدن طاغوت در کشور را حاصل مجاهدت ملت بزرگ، غیور و شجاع ایران اسلامی خواند.

تیمور سپهوند رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم آباد با اشاره به روند تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: بعد از بررسی ها ۲۸۴ نفر یعنی ۵۶ درصد از داوطلبان در استان تایید شدند و ۳۴ درصد که تایید نشده‌اند، فرصت تجدید نظر دارند.

در حاشیه نماز جمعه امروز خرم آباد از خانواده‌های معظم شهیدان والا مقام سعید کمالی، محمد تقی کرم پوریان و شهیدان فیروز و مجید اکبریان تجلیل شد. 

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه - حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی - انتخابات

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم