تردد بیش از ۸ میلیون خودرو در محورهای لرستان

کد خبر: 
۶۵۶۴
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان؛

تردد بیش از ۸ میلیون خودرو در محورهای لرستان

تردد بیش از  ۸ میلیون خودرو در محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تردد ۸میلیون و هزار و ۱۲۸خودرو در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مرتضی شیروانی» با اعلام آمار تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی لرستان، گفت: تردد ۸میلیون و هزار و ۱۲۸خودرو از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳فروردین ۱۴۰۳ در جاده‌های این استان ثبت شده‌‌است.

او اضافه کرد: ۱۱هزار و ۱۵۲سفر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا روز ۱۳فرودین‌ماه در محورهای لرستان ثبت شده‌است و این آمار در سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۹۲ سفر بوده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان یادآور شد: پرترددترین محورهای این استان در طرح نوروزی به‌ترتیب پلدختر-خرم‌آباد با ۲۹هزار و ۷۰۹ وسیله نقلیه و سه‌راهی چالان‌چولان-خرم‌آباد با ۲۴هزار و ۵۷۵ وسیله نقلیه است.

شیروانی با بیان کاهش شش‌درصدی سفرهای نوروز امسال در لرستان، گفت: ۱۰۳هزار و ۶۵مسافر در جاده‌های این استان جابه‌جا شده‌اند و ساعت ۱۸ تا ۱۹ اوج تردد خودروها در روز ۱۳ فروردین‌ماه بوده‌است.

او با اعلام اینکه ۴۴۵هزار و ۱۸۵ تردد نوروز امسال در محورهای لرستان ثبت شده‌است، بیان کرد: آمار روزانۀ تجمیع محور خرم‌آباد به پلدختر ۱۲هزار و ۶۳۷ وسیله نقلیه است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اشاره کرد: تردد ۴۹هزار و ۲۹۶وسلیه نقلیه در محورهای ورودی و تردد ۵۴ هزار و ۳۸۰وسیله نقلیه در محورهای خروجی این استان روز ۱۳فروردین ۱۴۰۳ ثبت شده‌است.

شیروانی اطلاع داد: بارنامۀ ۹۵۳۹ فقره خودرو در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در لرستان ثبت شده‌است که این آمار از ۳.۵درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
تردد خودرو - سفر - محورهای لرستان - راهداری لرستان - مسافرت - طرح نوروزی - مرتضی شیروانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم