بازرسی مستمر از بیمارستان‌ها در ایام نوروز

کد خبر: 
۶۴۳۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

بازرسی مستمر از بیمارستان‌ها در ایام نوروز

بازرسی مستمر از بیمارستان‌ها در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر بازرسی مستمر از مراکز ۲۴ ساعته و بیمارستان‌ها در ایام نوروز تأکید کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه‌ به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور پزشکان و کادر درمان در مراکز درمانی مختلف انجام تا کمبودی در این زمینه ایجاد نشود  

 دکتر بهرام دلفان افزود: همچنین لازم است در خصوص بازرسی از مراکز ۲۴ ساعته و بیمارستان‌ها در زمینه حضور پزشک و نیروهای موردنیاز توجه بیشتری وجود داشته باشد و روزانه از این مراکز بازرسی انجام گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب به بیماران گفت: پاسخگویی درست و به موقع نارضایتی را کاهش می‌دهد.

دکتر دلفان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در زمینه پرداختی به پزشکان و پرستان جز ده استان اول است‌، افزود: افزایش درآمد‌ها و کاهش هزینه‌ها جز برنامه‌های مهم برای سال آینده است، گفت: با همفکری و استفاده از تجربیات دیگران می‌توان به این هدف دست یافت.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب دارد که اگر این مطالبات پرداخت شود بخش قابل توجهی از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

دکتر فرهادی افزود: اولویت ما پرداخت‌های پرسنلی، مطالبات پزشکان و پرستاران، شرکت‌های طرف قرارداد و آشپزخانه است و در صورتی پرداخت مطالبات دانشگاه از طرف سازمان‌های بیمه‌گر تلاش می‌کنیم تا چند روز آینده بخشی از مطالبات پرسنلی را پرداخت کنیم.

پایان پیام/

برچسب‌ها: 
علوم پزشکی لرستان - بازرسی مستمر - خدمات نوروزی - بهرام دلفان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم