اختلال در شبکه‌ تلفن همراه بخش مرکزی نورآباد/ مخابرات لرستان پاسخگو نیست

کد خبر: 
۳۲۵
آوختی خبر داد:

اختلال در شبکه‌ تلفن همراه بخش مرکزی نورآباد/ مخابرات لرستان پاسخگو نیست

بخشدار مرکزی نورآباد از اختلال ۲روزه شبکه تلفن همراه در این بخش خبر داد و گفت: متأسفانه با وجود پیگیری‌های فراوان مخابرات لرستان تاکنون هیچ‌گونه اقدامی برای رفع مشکل انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار زرک، مصطفی آوختی با انتقاد از وضعیت نامناسب آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی مناطق بخش مرکزی نورآباد اظهار داشت: شبکه تلفن همراه مناطق «میربگ» و روستاهای مسیر «ظفرآباد نورعلی» از ۲ روز گذشته دچار اختلال شده است و مردم برای ارتباط با مشکل جدی مواجه شده‌اند.

وی یادآور شد: درعصر ارتباطات و با توجه به ضرورت تلفن همراه در این موقعیت حساس، دلیل بی‌توجهی مخابرات لرستان برای حل مشکل موجود را نمی‌دانیم؛ اما امیدواریم مسئولان این شرکت، به مطالبه بحق مردم منطقه توجه نمایند و اقدامات لازم را برای حل مشکل انجام دهند.

 

جوابیه روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان

به اطلاع مخاطبین محترم می‌رساند مخابرات منطقه لرستان در راستای رسالت خود در خصوص ارائه سرویس‌های مخابراتی به مشترکین در مناطق شهری و روستایی همواره از هیچگونه تلاشي دریغ ننموده است؛ لذا در خصوص مناطق یادشده باستحضار می‌رساند در طی بارندگی دو روز پیش با برخورد صاعقه به سایت‌های کوهستانی منطقه «سر کشتی» و «سفره کوه» در شهرستان نورآباد، متأسفانه به تجهیرات و زیرساخت‌های مخابراتی خسارات زیادی وارد شد.
با عزم شبانه‌روزي كاركنان مخابرات منطقه لرستان علی‌رغم شرایط نامناسب جوی و عدم امکان تردد وسایل نقلیه و صعب‌العبور بودن منطقه، مشکل سایت سرکشتی مرتفع گردید ولی در سایت سفره کوه با وجود مراجعه و تلاش همکاران به دلیل نفوذ صاعقه به عمق زمین کابل فیبر نوری دچار سوختگی شدید شده که نیاز به حفاری در این منطقه می‌باشد.
 به منظور رفع اين مشكل نيز، از روز گذشته به دلیل عدم امکان تردد بیل مکانیکی بخاطر وجود برف و یخ‌زدگی و شرایط جوی منطقه همکاران حفاری با دست را در حال انجام هستند و چون زمین سخت و برفگیر بوده امکان رفع مشکل فراهم نشده که ان‌شاالله امروز با اعزام نیروی بیشتر و تلاش برای حضور بیل مکانیکی مشکل این سایت نیز مرتفع خواهد شد .
از مسئولین محلی بخشدار مرکزی شهرستان دلفان نيز تقاضا داریم که در جهت بازگشایی مسیر دسترسی به سایت‌های مذکور در شرایط نامساعد جوی مخابرات منطقه لرستان را همچون هميشه همراهی نمایند.
 همچنين، از پایگاه خبری زرک که در امر اطلاع‌رسانی و احقاق حقوق شهروندی و اجراي وظيفه رسانه‌اي خود تلاش فراواني دارد، تشکر كرده و همراهي رسانه‌ها را در حل مشكلات و موارد مربوط به شهروندان همواره راهگشا مي‌دانيم.

روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه لرستان

 

 

 

برچسب‌ها: 
بخشداری مرکزی نورآباد - شرکت مخابرات لرستان - میربگ - اختلال شبکه تلفن همراه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم