اجرای پویش بیمه‌ای زوج‌های نابارور در لرستان

کد خبر: 
۵۲۸۵
مدیرکل تامین اجتماعی استان خبر داد؛

اجرای پویش بیمه‌ای زوج‌های نابارور در لرستان

اجرای پویش بیمه‌ای زوج‌های نابارور در لرستان

خرم‌آباد ـ مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از اجرای پویش بیمه‌ای زوج‌های نابارور در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «منوچهر گودرزی» امروز در سه شنبه‌های خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به برنامه‌ها و دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: ۴۲ درصد از جمعیت استان اعم از شهری و روستایی در قالب بیمه شده و مستمری بگیر و افراد تبعی آنان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند.

وی افزود: بیش از ۲۳۵ هزار بیمه شده اصلی، ۸۵ هزار مستمری بگیر و یک هزار ۸۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی استان قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان یادآور شد: با احتساب عائله تحت تکفل تقریبا ۴۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان هستند.

گودرزی از مهمترین دستاوردهای نوین سازمان تامین اجتماعی به توسعه خدمات غیرحضوری در راستای ارتقای سطح رفاه و آرامش جامعه تحت پوشش اشاره کرد.

وی افزود: درسال گذشته خدمات الکترونیکی سازمان ۴۰ سرویس بود که با تدبیر خوب و راهبردهای سازنده مدیران سازمان، تعداد سرویس‌های غیرحضوری سازمان در حوزه بیمه‌ای هم اکنون به ۵۷ خدمت رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر در زمینه خدمات تامین اجتماعی اقدامات مناسبی از قبیل افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات بیمه تکمیلی، افزایش مبلغ ریالی وام‌های قرض‌الحسنه از ۷ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان، افزایش خدمات غیرحضوری به ۵۷ خدمت و ...جهت رفاه افراد تحت پوشش تامین اجتماعی صورت گرفته است.

گودرزی ادامه داد: اجرای پویش بیمه‌ای زوج‌های نابارور و طرح بخشودگی جرایم برای کارفرمایان مدیون در لرستان نیز از دیگر اقدامات تامین اجتماعی بوده که در سطح کشور حدود ۲۶ تا ۲۷ هزار کارگاه و در استان نیز ۹۷۷ کارگاه می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل تامین اجتماعی لرستان - منوچهر گودرزی - بیمه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم