طرح فاصله گذاري اجتماعي

استاندار لرستان خبر داد؛

استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر تا حدود زیادی می‌توانیم بگوییم بیماری کرونا در شهرستان سلسله، کنترل و مهار شده است، از شیوع این بیماری در خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی در سخنانی اظهار داشت: از هفته جاری تقریباً تمامی محدودیت‌ها برای اصناف برداشته شد و از این لحظه به بعد وارد فاز فاصله‌گذاری هوشمند شده‌ایم.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان خواستار شد؛

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، معرفي واحدهای صنفی متخلف طرح فاصله گذاری در استان به پلیس را از مردم خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرك، سرهنگ احمدرضا احمدیان روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا، ماموران پلیس امنیت ...

ايده‌هایی برای مراقبت از نوزادان، نوپایان، کودکان و نوجوانان در زمان شیوع «کووید۱۹»

ايده‌هایی برای مراقبت از نوزادان، نوپایان، کودکان و نوجوانان در زمان شیوع «کووید19»

یونیسف برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا، ایده‌هایی برای کمک به والدین و مراقبین که مهم‌ترین کار دنیا را انجام می‌دهند منتشر کرده است که در پی می‌خوانیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از يونيسف، فراگیر شدن ویروس کرونا، زندگی خانوادگی را در سراسر دنیا مختل کرده است. تعطیلی مدارس، دورکاری، فاصله‌گیری اجتماعی از جمله مواردی است که همه افراد به خصوص والدین باید آن را رعایت نمایند. دراین جا بر آن هستیم که با همکاری برنامه «فرزندپروری و سلامت پایدار» مجموعه‌ای از نکات آسان را به والدین و مراقبین ارائه دهیم تا به آنها در مدیریت این وضعیت جدید و موقتی کمک کند.

دكتر حسن اميني زاده رييس شبه بهداشت و درمان كوهدشت
رييس شبكه بهداشت و درمان كوهدشت در گفت‌وگو با زرك؛

رييس شبكه بهداشت و درمان كوهدشت گفت: از ابتداي شيوع «كوويد۱۹» تاكنون ۱۴۰ بيمار مشكوك در بيمارستان اين شهرستان بستري شدند.

حسن اميني‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرك به آخرين آمار مبتلايان به كرونا در كوهدشت اشاره كرد و اظهار داشت: تاكنون از ۱۴۰ بيمار مشكوك به «كوويد۱۹» كه در بيمارستان بستري بودند نمونه‌گيري به عمل آمد كه تعداد پاسخ‌هاي دريافتي نشان از ابتلاي قطعي ۴۲ نفر به اين ويروس منحوس دارد.

سردار مهديان نسب
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

فرمانده انتظامی لرستان از اعمال قانون ۲هزار و ۶۱۰ دستگاه خودرو توسط عوامل پلیس راه لرستان از ابتداي اجراي طرح فاصله گذاري اجتماعي خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: باتوجه به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی هنوز ادامه دارد با کسانی که به صورت غیر ضرور در سطح محورها تردد کنند برخورد می‌شود و مبلغ ۵۰۰ هزار تومانی جریمه و خودرو آنها به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شود.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم