امام جمعه نورآباد

تكريم و معارفه امام جمعه شهرستان دلفان
نماينده ولي فقيه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امام جمعه جدید دلفان برای ارتقا فرهنگی و توسعه اقتصادی، نیازمند همراهی و کمک مسئولان و پیشکسوتان ایثار و جهاد این شهرستان است.

حجت الاسلام والمسلمين سيد احمدرضا شاهرخي
امروز صبح انجام شد؛

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور در گلزار شهدای شهرستان نورآباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

علي اكبر جمياري امام جمعه شهرستان دلفان
امام جمعه نورآباد:

امام جمعه نورآباد گفت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید بر بستر شبکه شاد و فضای مجازی، زیرساخت‌های اینترنت در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده دلفان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام علی اکبر جمیاری روز شنبه در مراسم متمرکز آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان دلفانی اظهار داشت: بسیاری از مناطق محروم روستایی شهرستان از پوشش اینترنت محروم هستند که باید عدالت آموزشی مورد توجه قرارگیرد و آموزش رایگان برای همه یکسان باشد.

علی اکبر جمیاری امام جمعه نورآباد
امام جمعه نورآباد:

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه آمار کرونا در دلفان وحشتناک است، تاکید کرد: باید تعداد نقاهتگاه‌های این شهرستان بیشتر شود.

حجت‌الاسلام علی کبر جمیاری در حاشیه ضد عفونی از مناطق محروم شهر نورآباد در گفتگو با خبرنگار زرک اظهار داشت: آمار کرونا در دلفان نگران کننده است که با توجه به آمار صعودی کرونا در این شهرستان نیازمند توجه جدی مسئولان استانی واقع است.

امام جمعه نورآباد:

امام جمعه نورآباد گفت: گرانی در دلفان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری، شامگاه جمعه با تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان اظهار داشت: ماه مبارك رمضان، ماه مهماني خدا فرصتی ارزشمند برای تهذیب و پالایش روح و روان انسانی است.

وي در بخشي از سخنان خود گفت: گراني در شهرستان دلفان نگران كننده است و اداره صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی باید نظارت‌های خود را بر بازار بیشتر کنند.

امام جمعه نورآباد؛

امام جمعه نورآباد از سرپيچي بانك‌ها از تعويق اقساط وام‌هاي قرض‌الحسنه انتقاد كرد و ازاستاندار لرستان خواست پيگير سرپيچي بانك‌ها از دستور بانك مركزي باشد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم