اداره كل زندانهاي لرستان

عبدالمجيد كشوري مديركل زندانهاي لرستان
كشوري خبر داد:

مدیرکل زندان‌های لرستان با تاکید بر توسعه حوزه مهارت آموزی زندانیان از ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ زندانی استان با برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ عبدالمجید کشوری امروز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بر ضرورت توانمندسازی زندانیان از طریق تقویت حوزه مهارت آموزی تأکید کرد.

رييس زندان دورود به زرك خبر داد؛

رییس ندامتگاه مرکزی دورود از کمک مومنانه به ۳۵۰ خانواده‌ نيازمند زندانیان این شهرستان خبر داد.

علي جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح رزمایش سراسری کمک به محرومان در دورود آغاز شد.

ویس‌کرمی در ديدار با مدیرکل زندان‌های لرستان:

منتخب مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرانه فیزیکی زندان‌های لرستان نامناسب است، گفت: به جای بزرگ‌ کردن فضای فیزیکی ورودی‌ها به زندان را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مهرداد ویس‌کرمی در دیدار با عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: زندان باید به فضایی برای اصلاح و تربیت مبدل شود و صرفا در بند کردن نمی‌تواند جامعه را از آسیب‌های بزه و بزهکاری نجات دهد.

سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان:

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: حدود نیمی از زندانیان استان با بخشنامه نوروزی ریاست معزز قوه قضاییه پس از ارايه تضامین لازم توانستند از مرخصی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار زرك، عبدالمجید کشوری عملکرد زندانهای لرستان در خصوص اجرایی نمودن دستورالعمل مرخصی روزهای پایانی سال ۹۸ را تشریح کرد و گفت: با همراهي رييس كل دادگستري لرستان، دادستان‌ها و قضات ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم