اداره كل امور مالياتي لرستان

هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان

جایگاه‌داران سوخت، مشمولان مرحله هشتم اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ هادی ملکشاهی، مدیرکل امور مالیاتی لرستان که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: با توجه به مفاد قانونی مالیات بر ارزش افزوده در خصوص مشمولان مرحله هشتم اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده، همه جایگاه داران سوخت (فرآورده‌های نفت و گاز) که تاکنون برای اجرای قانون فراخوان نشده‌اند، مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال ۱۳۹۹ هستند.

هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان
مدیرکل امور مالیاتی لرستان خبر داد:

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: با برون سپاری ۱۷ مورد از وظایف امور مالیاتی طی سال‌های اخیر در قالب الکترونیک، استان توانسته رتبه قابل قبولی را در این اصلاحات به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ هادی ملکشاهی روز سه شنبه در دیدار با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه لرستان با تشریح سیاست‌های سازمان و به تبع آن اقدامِ اداره کل امور مالیاتی در ...

هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان
مدیرکل امور مالیاتی لرستان خبر داد:

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: شهریورماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ هادی ملکشاهی اظهار داشت: مطابق قانون، اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری می‌بایست تا ۳۱ تیر ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حمایت مالیاتی از کسب و  ...

۱۵ شهریور آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بهار۹۹
مدیرکل امور مالیاتی لرستان خبر داد:

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: ۱۵ شهریورماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار ۹۹ است.

به گزارش پايگاه خبري زرك، هادی ملکشاهی در سخنانی با اشاره به اینکه ۱۵ شهریورماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار ۹۹ است، اظهار داشت: تسلیم الکترونیکی اظهارنامه‌های مالیاتی در راستای تحقق دولت الکترونیک، تکریم مودیان مالیاتی و هوشمندسازی مالیات است.

ضرورت حضور یک نظام مالیاتی مقتدر بر همگان آشکار است
در راستای غیرنفتی کردن بودجه کشور؛

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: براساس سیاست‌ها و چشم اندازهای برنامه ششم توسعه و در راستای غیرنفتی کردن بودجه کشور، ضرورت ظهور و حضور یک نظام مالیاتی مقتدر بر همگان آشکار است.

به گزارش خبرنگار زرک، هادی ملکشاهی روز سه شنبه در مراسم معارفه مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر ایجاد نوسانات قیمت نفت و تحریم‌های سنگینی که بر کشور وارد شده است، باعث شده کشور به فکر جایگزینی درآمدهای پایداری ...

«هادی ملکشاهی» مدیرکل امور مالیاتی لرستان منصوب شد
طي حكمي؛

طی حکمی از جانب رییس سازمان امور مالیاتی کشور «هادی ملکشاهی» به عنوان مدیرکل این سازمان در لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، امید علی پارسا در این حکم با تقدیر از خدمات محسن محمدی پور سرپرست فعلی، هادی ملکشاهی را به عنوان مدیرکل معرفی کرده است.

ملکشاهی فوق لیسانس مدیریت دولتی دارد و متولد استان ایلام است که دارای سوابق معاونتی و چندسال مدیرکلی امور مالیاتی کرمانشاه می باشد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم