کارگاه‌های نیمه تعطیل سلسله وارد چرخه تولید شود

کد خبر: 
۹۲۱
رواد :

کارگاه‌های نیمه تعطیل سلسله وارد چرخه تولید شود

رییس دادگستری سلسله گفت: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا کارگاه‌های نیمه تعطیل شهرستان دوباره وارد چرخه تولید شود.

به گزارش خبرنگار زرک، فریدون رواد که در جلسه شورای اداری سلسله سخن می‌گفت، با اشاره به همراهی و فرهنگ بالای مردم، عنوان کرد: یقینا مردم اگر خوب توجیه شوند، همراهی خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت، متاسفانه ادارات مربوطه در هر حوزه‌ای که پرونده تشکیل داده و حکم هم صادر شده به دلایل نامعلوم از اجرای حکم سرباز زده‌اند که منطقی نیست.

وی با اشاره به رعایت حقوق شهروندی و حقوق عامه به عنوان یکی از مهمترین موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان دستگاه قضایی، ادامه داد: اجرا کردن حقوق شهروندی و رعایت حقوق عامه موجب اعتماد مردم به نظام اسلامی و کارگزاران آن می‌شود.

رییس دادگستری سلسله، با تاکید بر ارائه خدمات اداری شایسته به مراجعان، افزود: باید حقوق عامه و شهروندی را در ارتباط با مراجعان رعایت کنیم و با حفظ کرامت و شان آنها، خدمت بی‌منت ارائه دهیم.

رواد، با اشاره به شعار سال، گفت: مسائل اقتصادی یکی از اولویت‌های کشور محسوب می‌شود و اجرایی کردن آن میسر نمی‌شود مگر در سایه حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، باید از آنها حمایت کنیم و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که کارگاه‌های نیمه تعطیل نیز بتوانند دوباره وارد چرخه تولید شوند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط اقتصادی و افزایش پرونده‌های قضایی رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند، گفت: بیکاری زمینه افزایش جرم شده و پرونده‌های قضایی را بیشتر می‌کند و لذا باید تا جایی که می‌توانیم شرایط را برای کارآفرینان تسهیل کنیم تا شاهد بهبود شرایط اقتصادی و کاهش پرونده‌های قضایی نیز باشیم.

رواد، همچنین با قدردانی از خدمات شایسته شهردار الشتر در بهبود فضا و مبلمان شهری، ادامه داد: فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه عمران شهری قابل قدردانی است اما برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه خرگوشناب ممنوع شده و باید مجوزهای برداشت کوهی صادر شود و لذا این برداشت نیاز به مجوزهایی دارد که لازم است دستگاه‌های مربوطه همراهی لازم را داشته باشند و در کارهای مربوطه تسریع نمایند؛ چرا که حق شهروندان داشتن شهری زیبا و با مبلمان مناسب است.
 

 

برچسب‌ها: 
دادگستري شهرستان سلسله - فريدون رواد - جهش توليد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم