پلمب آسانسور غیراستاندارد شهرداری خرم‌آباد 

کد خبر: 
۴۰۴۱
مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان خبر داد؛

پلمب آسانسور غیراستاندارد شهرداری خرم‌آباد 

پلمب آسانسور غیراستاندارد شهرداری خرم‌آباد 

مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان از پلمب یک دستگاه آسانسور غیر استاندارد در ساختمان شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سارا هدایت امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: آسانسور ساختمان شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد با همکاری این شهرداری و به دلیل غیر استاندارد بودن آن پلمب شد.

وی ادامه داد: با توجه به ابلاغ اخطار نسبت به استاندارد سازی آسانسور نصب شده در ساختمان و عدم اقدام در مهلت مقرر، با اخذ نظر مقام قضائی نسبت به پلمب آسانسور اقدام شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان اعلام کرد: اجرای مقررات استاندارد اجباری آسانسورهای برقی از سال ۱۳۸۲ اعلام شد و بنابر این ساختمان‌های دارای آسانسور ملزم به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسورهای برقی هستند.

هدایت افزود: تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شده توسط این اداره کل، یک سال اعتبار دارد و لازم است آسانسورها حین بهره برداری، تحت سرویس و نگهداری مستمر ماهیانه توسط نصابان مجاز قرار گیرند و علاوه بر آن به منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد، باید پس از اتمام اعتبار تاییدیه، نسبت به ثبت درخواست بازرسی ادواری آسانسور اقدام شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل استاندارد لرستان - آسانسور - پلمب

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم