پایان عملیات حادثه شرکت نفت و پیغام تسلیت معاون وزیر نفت

کد خبر: 
۵۵۹۶
زرک؛

پایان عملیات حادثه شرکت نفت و پیغام تسلیت معاون وزیر نفت

پایان عملیات حادثه شرکت نفت و پیغام تسلیت معاون وزیر نفت

عملیات امدادی حادثه شرکت نفت «برد اسپی» کوهدشت با خارج کردن اجساد پنج کارگر این حادثه پایان یافت. معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پیامی درگذشت پنج نفر از کارکنان مرکز انتقال نفت «برد اسپی» منطقه لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک، پنج کارگر، حوالی غروب ۱۸ آذر برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت «برد اسپی» کوهدشت اقدام کردند که متأسفانه در این مکان به علت استنشاق مواد سمی گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

پس از اعلام گرفتاری این افراد که برای لایروبی به داخل منبع رفته بودند، تیم‌های امدادی تخصصی شرکت نفت از استان‌های همجوار به محل اعزام و عملیات بیرون کشیدن آن‌ها را آغاز کردند.

 همچنین تیم‌های آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در  محل حادثه مستقر شدند، اما به دلیل تخصصی بودن کار نتوانستند ورود کرده و ارتباطات لازم با تیم‌های عملیاتی تخصصی نجات از طرف شرکت نفت انجام شد.

در پی این حادثه دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با حضور در شرکت نفت کوهدشت دستور بررسی علت گازگرفتی پنج نفر در این حادثه مرگبار را صادر کرد.

با تلاش نیروهای تخصصی امدادی پیکر پنج تکنسین حادثه ایستگاه «برد اسپی» کوهدشت از مخزن نفتی خارج شد.

به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت، علت این حادثه در دست پیگیری است و طی اقدامات کارشناسی متخصصان شرکت نفت اعلام خواهد شد.

همچنین معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پیامی درگذشت پنج نفر از کارکنان مرکز انتقال نفت «برد اسپی» منطقه لرستان در اثر حادثه گازگرفتگی را به خانواده جانباختگان و کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تسلیت گفت.

در پیام جلیل سالاری آمده است:

خبر تلخ و دلخراش درگذشت چند نفر از هموطنان و همکاران عزیز کارکنان پیمانکاری شرکت ارگ سازان ناوه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان در حین خدمت باعث تأسف و تألم فراوان اینجانب و همه همکاران در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران شد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ها و همکاران محترم داغدار از خداوند متعال برای روح رفتگان آمرزش و برای خانواده گرانقدر این عزیزان صبر جلیل مسئلت دارم.

ضرورت دارد تیمی متشکل از معاون اینحانب، نمایندگان مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل و بازرسی و رسیدگی به شکایات مستقر در محل حادثه، ضمن بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه علل بروز حادثه و مقصران آن را شناسایی و گزارش کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
حادثه شرکت نفت کوهدشت - برد اسپی - دادستان عمومی - معاون وزیر نفت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم