نمايندگان مجلس يازدهم با اتحاد بيشتري امورات لرستان را پيش خواهند برد

کد خبر: 
۶۹۸
نماينده ولي فقيه در لرستان در دیدار با منتخبین مردم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی:

نمايندگان مجلس يازدهم با اتحاد بيشتري امورات لرستان را پيش خواهند برد

نماينده ولي فقيه در لرستان در دیدار با منتخبین مردم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی:

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تأكيد بر اینکه لرستان باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: به طور قطع نمایندگان مجلس یازدهم با همدلی و اتحاد بیشتری امورات استان را پیش خواهند برد.

به گزارش خبرنگار زرك، حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با مرتضی محمودوند و مهرداد ویس‌کرمی منتخبین مردم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس یازدهم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر با بیان اینکه امروز موقعیت کشور به ویژه استان لرستان متفاوت هست، گفت امروز استان لرستان با مشکلاتی نظیر بیکاری و ... مواجه است، از این رو نیازمند به کار بیشترو تلاش مضاعف در سایه همگرایی و اتحاد بیشتر است.

وی با بیان اینکه لرستان باید به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: به طور قطع نمایندگان مجلس یازدهم با همدلی و اتحاد بیشتری امورات استان را پیش خواهند برد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اينكه لرستان نیازمند به رشد و توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف است، تأكيد كرد: باید نگاه‌های عموم خدمات‌رسانی به مردم باشد.

 

برچسب‌ها: 
نماينده ولي فقيه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی - مرتضي محمودوند - مهرداد ویسکرمی - نماينده خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم