مسئولان، گروه‌هاي جهادي را حمايت كنند/ براي مقابله با كرونا به حضور جوانان نياز داريم

کد خبر: 
۷۰۱
نماینده ولی فقیه در لرستان :

مسئولان، گروه‌هاي جهادي را حمايت كنند/ براي مقابله با كرونا به حضور جوانان نياز داريم

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیشنهاد می‌کنم استاندار و فرمانداران با نمایندگان گروه‌های جهادی دیداری داشته باشند و از نزدیک در جریان کار این گروه‌ها قرار گیرند چرا که ممکن است مشکل کرونا ادامه داشته باشد به کمک و حضور این جوانان در گروه‌های جهادی در شهرها و بخش‌های استان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار زرك، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که از طریق ویديو کنفرانس برگزار شد با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) با توجه به اوصاف پیامبر (ص) از لحاظ منطق،گفتار صادقه، صورت و سیرت شبیه‌ترين انسان به رسول گرامي اسلام بود. حضرت علی اکبر(ص) به عنوان جوانی که مظهر ایثار، آگاه، ولایت‌مدار، متواظع و حق‌پذیر بهترین الگو برای جوانان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با توزیع اقلام بهداشتی در استان نیز افزود: اگر براي ساماندهی اقلام بهداشتی در استان اقداماتی انجام شود به طور یقین شاهد گشایشی در این حوزه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در بحث  فعالیت گروه‌های جهادی بنده پیشنهاد می‌کنم استاندار و فرمانداران با نمایندگان گروه‌های جهادی دیداری داشته باشند و از نزدیک در جریان کار این گروه‌ها قرار گیرند چرا که ممکن است مشکل کرونا ادامه داشته باشد بر همین اساس به کمک و حضور این جوانان در گروه‌های جهادی در شهرها و بخش‌های استان نیاز داریم در همین راستا باید از این گروه‌ها حمایت کنیم.

وی خطاب به ريیس علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با توجه به بودجه‌ای که از طرف دولت جهت مقابله با کرونا تعریف شده است از ظرفیت نمایندگان جهت مذاکره با سازمان برنامه و بودجه و سایر مقامات کشوری جهت گرفتن بودجه برای مراکز بهداشتی و بیمارستانی استفاده کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم چنانچه بودجه‌ای درآینده به دانشگاه اختصاص دادند در  اختیار کادر درمانی قرار بدهند که احساس خستگی نکنند.

وی تصریح کرد: روحانیون استان لرستان از همان روزهای ابتدايی شیوع ویروس کرونا در استان پای کار آمدند و گام‌های بسیار خوبی برداشتند و تا ریشه کنی این ویروس منحوس در کنار مسئولان و گروه‌های جهادی هستند.

 

برچسب‌ها: 
نماينده ولي فقيه در لرستان - حجت الاسلام شاهرخی - ستاد مقابله با کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم