فعالیت ۶۱۰ باشگاه ورزشی مجوز دار در لرستان

کد خبر: 
۶۳۶۲
رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان؛

فعالیت ۶۱۰ باشگاه ورزشی مجوز دار در لرستان

فعالیت ۶۱۰ باشگاه ورزشی مجوز دار در لرستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان گفت: ۷۶ هزار و و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته عضو هیات پزشکی ورزشی لرستان هستند که نسبت به پارسال شاهد رشد هشت و نیم درصدی تعداد اعضای این هیات بوده ایم.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک،  «علی سوری» گفت: پارسال ۷۱ هزار ورزشکار سازمان یافته عضو هیات پزشکی ورزشی استان بودند، همچنین حدود ۲۹ هزار نفر از بانوان ورزشکار سازمان یافته عضو این هیات هستند، در حالیکه پارسال تعداد آن‌ها ۲۳ هزار نفر بود.

سوری بیان کرد: خدمات متنوعی از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی بر اساس نیاز به ورزشکاران عضو ارائه می‌شود که از مهمترین آن‌ها خدمات درمانی است، همچنین این هیات دارای کمیته‌های درمان، آموزش، نظارت بر باشگاه ها، تغذیه و روانشناسی است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با اشاره به بازدید این مجموعه از ۷۰ درصد باشگاه‌های مجوز دار استان تصریح کرد: در مجموع ۶۱۰ باشگاه ورزشی در سطح شهرستان‌های استان وجود دارد.

به گفته سوری از مهمترین مشکلات باشگاه‌های استان کمبود فضای فیزیکی و فروش غیرمجاز مکمل‌های دارویی به ورزشکاران است.

وی افزود: بسیاری از باشگاه‌های رشته ورزشی پرورش اندام به علت نبود فضای فیزیکی مناسب در زیرزمینی‌های فاقد تهویه و هوادهی مناسب به فعالیت مشغول هستند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان اضافه کرد: همچنین فروش انواع مکمل‌های غیرمجاز در این باشگاه‌ها در جریان بوده که غیرقانونی و تخلف است و خانواده‌های بسیاری از این قضیه نگران و خواستار نظارت جدی هستند.

سوری گفت: فروش هرگونه مکمل تنها با نظر و مشورت پزشک و توسط داروخانه‌های معتبر استان انجام و در سایر موارد چنانچه مواردی از فروش در باشگاه‌ها گزارش شود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
باشگاه - داروهای مکمل - هیئت پزشکی ورزشی لرستان - علی سوری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم