ضعف ادارات لرستان برای جذب اعتبارات سیل

کد خبر: 
۹۱۹
استاندار لرستان خبر داد؛

ضعف ادارات لرستان برای جذب اعتبارات سیل

استاندار لرستان از ضعف برخی دستگاه‌های استان برای جذب اعتبارات سیل خبر داد و گفت: اگر دستگاهی واقعاً توانایی جذب اعتبارات را نداشته باشد نسبت به جابجایی آن منابع اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرك؛ سید موسی خادمی که در نشست ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران لرستان سخن می‌گفت، با اشاره به خسارات سیل اسفند ۹۸ اظهار داشت: این سیل از نظر حجم خسارات مشابه سیل فروردین ماه سال گذشته بود که به دلیل تمهیدات انجام شده و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، میزان خسارات در زیر ساخت‌ها تا حدودی کاهش یافته است.

اعتبار جبران خسارات سیلاب اخیر لرستان پرداخت نشده است
وی تصریح کرد: پس از وقوع سیل، پیگیری‌ها و گزارشات لازم به مراکز رسمی اعلام شده ولی متاسفانه تاکنون برای جبران خسارات اخیر مبلغی به استان پرداخت نشده است که در این جلسه موضوع پیگیری جبران خسارت‌ها و جمع بندی توسط دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و هماهنگی‌های لازم به صورت جدی مطرح شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه تعمیر و بازسازی پل‌های تخریب شده بصورت مهندسی و استاندارد مطابق با دانش روز با اولویت از محل اعتبارات راهداری و بودجه‌های استانی در دستور کار قرار گیرد، یادآور شد: با رصد آخرین وضعیت عملکرد استان در رابطه با سیل فروردین ۹۸ نیز با وجود کارهای خوبی که انجام شده بعضی از دستگاه‌ها نتوانستند اعتبارات خود را جذب کنند که با تشکیل کمیته‌ای آخرین وضعیت پروژه‌ها بررسی شده و اگر دستگاهی واقعاً توانایی جذب اعتبارات را نداشته باشد نسبت به جابجایی آن منابع اقدام خواهد شد.

خادمی در خصوص حل مشکلات سایت‌های تازه تأسیس مسکن در مناطق آسیب دیده از سیل گفت: با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات خاص این مناطق برطرف خواهد شد.

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - مديريت بحران لرستان - سيل

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم