صدور و تمدید ۹۶ پروانه استاندارد در لرستان

کد خبر: 
۴۵۷
مدیرکل استاندارد استان خبر داد:

صدور و تمدید ۹۶ پروانه استاندارد در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان از صدور و تمدید ۹۶ پروانه استاندارد در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، مرضیه قنبریان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری ۱۰۰ جلسه کمیته علایم در لرستان برگزار شده است، اظهار داشت: در این نشست‌ها، اعضای کمیته علایم با صدور ۴۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، ۶ پروانه استاندارد تشویقی، و ۲ پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی موافقت کردند.
وی اظهار کرد: هم چنین در این مدت ۳۶ پروانه استاندارد اجباری و ۳ پروانه استاندارد تشویقی تمدید شد.
مدیرکل استاندارد لرستان افزود: در کمیته‌های علائم سال ۹۸، ۵۶ مورد ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۲ مورد ابطال پروانه تشویقی، ۶۰ مورد تعلیق پروانه و ۳۲ مورد رفع تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد انجام گرفت.
قنبریان بیان داشت: از آن جایی که استفاده از نشان استاندارد در زمان تعلیق و ابطال پروانه بر روی کالاهای مربوطه، جرم محسوب می شود، در زمان تعلیق و یا ابطال پروانه استاندارد، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی مذکور افزایش می‌یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید.
گفتنی است مردم می‌توانند با ارسال شماره ده رقمی ذیل نشان استاندارد در کالاها، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، تمامی اطلاعات آن کالا را دریافت کنند و با مشخصات درج شده بر روی بسته بندی مطابقت دهند. در صورت مشاهده موارد مغایر، موضوع را جهت پیگیری به اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل استاندارد لرستان - مرضیه قنبریان - پروانه استاندارد - صدور - تمدید

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم