شهربازی خرم‌آباد بازگشایی شد

کد خبر: 
۵۱۸۴
با رفع برخی ایرادات فنی؛

شهربازی خرم‌آباد بازگشایی شد

شهربازی خرم‌آباد بازگشایی شد

 با دستور مدیرکل استاندارد لرستان و بعد از رفع برخی نواقص فنی و راه‌اندازی مانیتورینگ، شهربازی کیو دوباره آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «وحید والی زاده مرادی» مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در تاریخ ۱۶ فروردین‌ماه امسال، شهربازی کیو خرم‌آباد به علت نداشتن دوربین مداربسته و عدم وجود اتاق مانیتورینگ و همچنین ایرادات شرکت بازرسی طرف قرارداد این اداره کل که به‌صورت مکتوب در خصوص برخی از تجهیزات شهربازی اعلام شده بود، دستور ۱۰ روز تعطیلی موقت و پلمب تجهیزات دارای نقص صادر شد. 
 
وی افزود: امروز پس از نصب دوربین و راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ و رفع عدم انطباق تجهیزات بازی با تایید کارشناسان اداره کل استاندارد لرستان با حضور دادستان محترم شهرستان خرم‌آباد، معاونین و کارشناسان استاندارد و جمعی از اصحاب رسانه این شهربازی بازگشایی شد. 
 
والی‌زاده مرادی با اشاره به اینکه مراحل اخذ مجوز از اداره استاندارد برای این مجموعه در سه دوره انجام شده است اظهار داشت: ابتدا در زمان ساخت، نصب و بهره‌برداری مجوزهایی صادر گردید، سپس در مرحله اتمام، مجوزهای تکمیلی صادر و بازرسی‌ها نیز به‌صورت دوره‌ای در زمان بهره‌برداری و اجرا همواره ادامه دارد. 
 
وی تصریح کرد: بازرسان اداره کل استاندارد لرستان به‌صورت دوره‌ای و مستمر در زمان‌های مختلف نسبت به بررسی و نظارت بر تجهیزات شهربازی اقدام می‌کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل استاندارد لرستان - وحید والیزاده مرادی - شهربازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم