خشکسالی منابع؛ بزرگترین چالش مدیریت شهری خرم‌آباد

کد خبر: 
۱۰۲۹
رييس شوراي اسلامي شهر خرم آباد مطرح كرد؛

خشکسالی منابع؛ بزرگترین چالش مدیریت شهری خرم‌آباد

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: بزرگترین چالش ما خشکسالی منابع مديريت شهري است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی ماکنعلی که در جلسه بزرگداشت روز ملی شوراها سخن می‌گفت، اظهار داشت: ارائه خدمت به مردم بهترین تقدیر از شورای اسلامی شهر است و آبروی اجتماعی و منزلت اجتماعی این شورا در گرو عملکرد مجموعه شهرداری است.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان در اطاله رسیدگی درخواست‌ها از زیرمجموعه شورای اسلامی شهر گلایه دارند، گفت: مدیر موفق مدیری است که در شرایط سخت بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، شورای دوره پنجم را از نظر عملکرد بهتر از دوره‌های قبل عنوان کرد و گفت: به هیچ وجه در بحث استخدام‌ها و عزل و نصب‌ها ورود پیدا نکردیم و اگر جایی هم بحثی بوده است برای تسریع روند امور گام برداشته‌ایم. بزرگترین چالش ما در حوزه مدیریت شهری خشکسالی منابع است که شهرداری خرم‌آباد با آن دست به گریبان است.

ماکنعلی با تأکید بر اینکه باید مشکلات مرتفع شود اظهار داشت: مجموعه شهرداري مركز لرستان در مورد ساخت‌وسازهای غیرمجاز سطح شهر خوب ورود کرده‌اند.

وی خطاب به مجموعه شهرداری مرکز لرستان گفت: حق و حقوق شهرداری را مطالبه کنید. با راهکارهایی که به ذهن و تجربه خودتان می رسد برخی از مشکلات مالی شهرداری خرم آباد را مرتفع کنید.

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد يادآور شد: براي پروژه بهارستان ۷۸ میلیارد تومان هزینه شده است و در این مهلت زمانی که در شورای پنجم به واسطه مشکلات مالی داریم نمي توانيم پروژه های بزرگی را عملیاتی کنیم اما شایسته است از نظر مبلمان شهری و نظافت آن گام برداریم تا چهره ی شهر بانشاط شود.

ماکنعلی با تأکید بر اینکه مدیران باید امورات و تعهدات گذشته را واکاوی کنند، خاطرنشان کرد: برنامه مدون روزانه، ماهانه و سالانه داشته باشید و با افراد متخلف برخورد و افراد موفق را تشویق کنید.

 

برچسب‌ها: 
شوراي اسلامي شهر خرم آباد - روز ملي شوراها - علي ماكنعلي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم