روز ملي شوراها

شهردار مرکز لرستان:

شهردار مرکز لرستان گفت: پروژه پل بهداری خرم‌آباد تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمد شریفی‌مقدم که در جلسه مجموعه شهرداري و شوراي شهرخرم‌آباد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: سیل به زیرساخت‌های شهر آسیب وارد کرد به طوری‌که بر اثر سیل ۳ پل سطح شهر از بین رفت.

به همت ولی فقیه در لرستان؛

نماینده ولی فقیه در لرستان از تشکیل ۹گروه اندیشه‌ورز برای توسعه استان خبر داد و گفت: لرستانی‌ها در پنج قاره جهان سرآمدند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد با تبریک فرا رسیدن روز ملی شوراها، گفت: ماه مبارک رمضان، بهار قرآن است و آن را طلیعه‌ای برای رشد همه جانبه شهر می‌دانیم.

ماكنعلي:

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، شوراها را حلقه واصله مردم و حکومت برشمرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی ماکنعلی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت سالروز تشکیل شوراها در بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: نهاد شوراها یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب ايران اسلامي است.

رييس شوراي اسلامي شهر خرم آباد مطرح كرد؛

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: بزرگترین چالش ما خشکسالی منابع مديريت شهري است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی ماکنعلی که در جلسه بزرگداشت روز ملی شوراها سخن می‌گفت، اظهار داشت: ارائه خدمت به مردم بهترین تقدیر از شورای اسلامی شهر است و آبروی اجتماعی و منزلت اجتماعی این شورا در گرو عملکرد مجموعه شهرداری است.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم