تجهیز انجمن‌های فرهنگی و هنری لرستان در سال «جهش تولید»

کد خبر: 
۹۷۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

تجهیز انجمن‌های فرهنگی و هنری لرستان در سال «جهش تولید»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تجهیز انجمن‌های فرهنگی و هنری استان در سال «جهش تولید» خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ احمد حسین فتایی عصر جمعه در جلسه بررسی نیازمندی‌های انجمن هنرهای تجسمی استان که با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل برگزار شد، گفت: انجمن‌های فرهنگی هنری، پل ارتباطی اداره کل با هنرمندان هستند و تقویت این انجمن‌ها به تقویت فرهنگ و هنر خواهد انجامید.

وی، تصریح کرد: در سال پیش رو که توسط رهبر معظم انقلاب «جهش تولید» نامگذاری شده است، باید شاهد افزایش تولیدات فرهنگی و هنری و به دنبال آن شکوفایی اقتصاد این حوزه باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: علاوه بر حمایت‌هایی که از طرف این اداره کل صورت می‌پذیرد، انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله انجمن هنرهای تجسمی باید درآمدزایی داشته باشند.

فتایی اذعان کرد: تجهیز انجمن‌های فرهنگی و هنری، از مهمترین برنامه‌های ما در سال جدید است و به دنبال تامین منابع مالی آن هستیم تا پس از سال‌ها بتوانیم در این زمینه، گام‌های موثری برداریم.

وی در پایان یادآور شد: آموزش باید به تدریج به خارج از فضای مجتمع فرهنگی و هنری و انجمن‌ها و واگذار شود، تا از این طریق ضمن رونق بخشیدن به آموزشگاه‌های آزاد هنری مربیان و اساتید نیز مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - احمد حسین فتایی - جهش توليد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم