تجهیزات درمانی دلفان برای مقابله با کرونا کافی نیست

کد خبر: 
۱۸۱۷
فرماندار دلفان :

تجهیزات درمانی دلفان برای مقابله با کرونا کافی نیست

تجهیزات درمانی دلفان برای مقابله با کرونا کافی نیست

فرماندار دلفان گفت: وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان نگران کننده شده و این در حالی است که امکانات و تجهیزات درمانی برای مقابله با کووید ۱۹ در شهرستان کافی نیست.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حشمت بهمنی روز چهار شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا دلفان، افزود: تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده همگانی از ماسک است.

وی اظهار داشت: اقلام محافظتی کادر درمانی، بهداشتی، دستکاه سی تی اسکن، ونتیلاتور(تنفس مصنوعی) از مهمترین نیازهای دلفان است که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی لرستان بصورت ویژه نسبت به تخصیص این تجهیزات و اعتبارات لازم به این شهرستان اقدام نماید.

ابراز نگرانی مدیر شبکه بهداشت دلفان از افزایش آمار مبتلایان به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان نیز با ابراز نگرانی از افزایش آمار تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: این وضعیت با توجه به کمبود نیروی انسانی کارایی کادر درمانی را برای ارائه خدمات به بیماران دچار مشکل می‌کند.

امیر رضاییان افزود: متاسفانه ویروس کرونا از بین نرفته و مردم باید با سعه صدر اصول بهداشتی را برای سلامتی عمومی رعایت کنند.

وی بیان کرد: رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک مهم ترین راه مقابله با بیماری ویروسی کرونا است.

رضاییان در خصوص برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم گفت: در این رابطه تابع ستاد ملی کرونا هستیم و هرتصمیمی  که از سوی این ستاد ابلاغ شود آن را اجرا خواهیم کرد.

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری دلفان - حشمت بهمنی - ویروس کرونا - شبکه بهداشت و درمان دلفان - امیر رضاییان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم