شبکه بهداشت و درمان دلفان

یوسف رضا جهانیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان دلفان
طی حکمی صورت گرفت؛

پیش از این دکتر امیر رضائیان این مسئولیت را بر عهده داشته است.

روز مرگبار در دلفان

مرگ ۴تن بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کوویدـ۱۹ در یک شبانه روز گذشته، روز مرگباری را در دلفان رقم زد.

دبیر ستاد کرونا شبکه بهداشت و مسئول روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان دلفان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و نگرانی‌ها از همه گیری این ویروس جدی شده است.

تجهیزات درمانی دلفان برای مقابله با کرونا کافی نیست
فرماندار دلفان :

فرماندار دلفان گفت: وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان نگران کننده شده و این در حالی است که امکانات و تجهیزات درمانی برای مقابله با کووید ۱۹ در شهرستان کافی نیست.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حشمت بهمنی روز چهار شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا دلفان، افزود: تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده همگانی از ماسک است.

۸ دفتر پیشخوان و یک بانک در دلفان پلمب شدند
به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی؛

رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: هشت واحد از دفاتر پیشخوان و یک بانک در این شهرستان به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار زرک، امیر رضائیان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شعبات بانک صادرات شهرستان دلفان به دلیل عدم استفاده از ماسک توسط مراجعان و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی با دستور دادستان شهرستان توسط اماکن نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت پلمب شد.

امیر رضاییان رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان
ببينيد |

رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان با تاکید بر اینکه نه تنها کرونا تمام نشده که در حال اوج‌گیری است، گفت: اگر رعایت نکنیم با فاجعه مواجه می‌شویم.

امیر رضاییان ظهر شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹، در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، گفت: جمعیت زیادی از مردم دلفان حساس هستند و هنوز این بیماری را نگرفتند که انگار اوایل بیماری هستیم.

علی معظمی گودرزی

 

 

امیر رضاییان رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان
رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان خبرداد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان از ابتلای ۲۴۵ نفر به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ امیر رضاییان شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان دلفان در حال افزایش است.

وی با ابراز تاسف از اینکه مردم دلفان به رعایت فاصله اجتماعی توجه نمی‌کنند، تصریح کرد: تا کنون ۲۴۵نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم