بزرگترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور در لرستان

کد خبر: 
۶۴۸۵
مدیر کل انتقال خون لرستان:

بزرگترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور در لرستان

بزرگترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور در لرستان

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: بزرگترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور در لرستان با ۸۵ درصد پیشرفت تا پایان فروردین به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: بزرگترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور با ۲۰ تخت فعال در خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

علی سوری گفت: طرح بازسازی پایگاه اهدای خون شهید رستمی مقدم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار هزینه شده در این طرح افزون بر ۶۰ میلیارد ریال است. 

وی افزود: تلاش می‌شود این پایگاه تا پایان فروردین ماه به بهره‌برداری برسد. 

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: این پایگاه پیش از این با ۶ تخت تنها در شیفت صبح فعال بود که پس از بازسازی با ۲۰ تخت فعال در ۲ شیفت صبح و عصر و همچنین در روز‌های تعطیل پذیرای مردم نوعدوست استان جهت اهدای خون به بیماران نیازمند به این مایع حیاتی است. 

وی بیان کرد: سال گذشته با همراهی اهدا کنندگان و همت همکاران توانستیم رتبه نخست کشوری درصد افزایش اهدا خون، رتبه نخست کشوری شاخص اهدا خون بانوان برای یازدهمین سال پیاپی و رتبه نخست شاخص همکاری در شبکه ملی خون رسانی را کسب نماید. 

 سوری گفت: همچنین دو مرکز خونگیری شهرستان‌های دورود و کوهدشت به پایگاه فرآوری خون تبدیل شده و اداره کل انتقال خون لرستان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در استان شناخته شد. 

این مسئول تصریح کرد: اداره کل انتقال خون لرستان این آمادگی را دارد تا در صورت همکاری مسئولین شهرستان‌های دوره چگنی و معمولان در این ۲ شهرستان نیز پایگاه انتقال خون افتتاح کند که در صورت راه اندازی پایگاه در این ۲ شهرستان همه شهرستان‌های استان دارای پایگاه انتقال خون خواهند شد.

پایان پیام/

 

 

 

برچسب‌ها: 
انتقال خون لرستان - علی سوری - اهدا کننده - خونگیری - پایگاه‌ انتقال خون

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم