انجام ۲۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان

کد خبر: 
۵۲۶۱
مدیرکل استاندارد استان خبر داد؛

انجام ۲۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان

انجام ۲۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل استاندارد لرستان از انجام دو هزار و ۷۲۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز عرضه و توزیع کالا این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، وحید والی زاده مرادی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل و به منظور حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد و استمرار کیفیت محصولات تولیدی عرضه شده در بازار، از ابتدای سال تاکنون تعداد دو هزار و ۷۲۹ مورد بازرسی و ۴۴ مورد نمونه برداری از واحدهای صنفی و مراکز عرضه و توزیع کالا در سطح استان انجام شده است.

وی گفت: در این بازرسی‌ها که با هدف کنترل کیفیت کالاهای دارای نشان استاندارد و نا امن کردن بازار برای عرضه کنندگان محصولات و خدمات فاقد نشان استاندارد و بی کیفیت انجام می‌شود، کارشناسان اداره کل و شرکت‌های بازرسی به صورت مستمر به واحدهای صنفی مراجعه و کالاهای فاقد علامت استاندارد را شناسایی، صورت جلسه و جمع آوری می‌کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان، افزود: چنانچه محصول نمونه‌برداری شده، در نتایج آزمون با استانداردهای ملی مربوطه مغایرت داشته باشد، به میزان امتیازات منفی اخذ شده، نسبت به تعلیق و یا ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده واحد تولیدی، اقدام خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل استاندارد لرستان - وحید والیزاده مرادی - نظارت و بازرسی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم