انجام بیش از ۷۰ هزار بازرسی از واحد صنفی و صنعتی لرستان

کد خبر: 
۱۱۲۹
صفي خاني مطرح كرد:

انجام بیش از ۷۰ هزار بازرسی از واحد صنفی و صنعتی لرستان

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۱ هزار و ۵۱۱ واحد صنفی و صنعتی لرستان مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري زرك؛ محمدرضا صفي خاني كه در نخستين نشست شورای اداری لرستان در سال جاري سخن مي گفت، با بیان اینکه جلساتی با فعالان اقتصادی صورت گرفت و اقدامات مثبتی در راستای افزایش تولید و احیای واحدهای صنعتی انجام شد اظهار داشت:با شیوع ویروس کرونا، ستاد کرونا در سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان شکل گرفت و از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شد.

وی تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی در بازار شب عید بخوبی انجام و پس از آن در راستای تصمیم گیری ستاد کرونا استان اصناف تعطیل شد که تاحد قابل توجهی در کاهش انتقال ویروس کرونا تاثیرگذار بود.

ريیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: در این مدت ۷۱ هزار و ۵۱۱ بازرسی از اصناف صورت گرفت که هشت هزار و ۵۵۸ مورد تذکر منجر به پلمب چهارهزار و ۹۴۳ واحد صنفی در لرستان شد.

صفی خانی گفت: ایجاد ۲۶ واحد صنفی و صنعتی با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک در روز، راه‌اندازی یک واحد تولیدی دستکش یک‌بار مصرف با تولید سه هزار و ۵۰۰ عدد در روز، احیای یک واحد تولید البسه بیمارستانی، افزایش تولید واحدهای تولیدی الکل، احیای واحد راکد تولیدی الکل، ایجاد پنج واحد تولیدی ژل ضدعفونی کننده باظرفیت ۸۰ هزار عدد در روز و تامین و تولید مواد اولیه پتروشیمی در راستای تولید ظروف از اقدامات در این مدت بود.

وی اضافه کرد: تولید ماسک در کشور قبل از شیوع کرونا یک میلیون عدد بود اما پس از کرونا به چهارمیلیون عدد رسید ، مردم با اطمینان از ماسک هایی استفاده کردند که دارای کد بهداشت و سازمان غذا و دارو بود./

پايان پيام

 

 

برچسب‌ها: 
سازمان صمت لرستان - محمدرضا صفی خانی - شوراي اداري لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم