محمدرضا صفی خانی

محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان
رییس سازمان صمت لرستان خبر داد:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از بهره‌برداری فاز نخست پالایشگاه پلدختر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمدرضا صفی‌خانی، روز یکشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اعلام کرد: فاز نخست پالایشگاه پلدختر دهه مبارک فجر امسال، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

خروج «بوژان» از فهرست کارخانه‌های تعطیل لرستان
رییس سازمان صمت لرستان خبر داد:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اعلام اینکه کارخانه یخچال‌سازی بوژان از فهرست کارخانه‌های تعطیل استان خارج شده است، گفت: این کارخانه تاکنون تعهدات خود را در تولید ۲۰ هزار دستگاه یخچال انجام داده است که اگر این قراردادها ادامه داشته باشد به طور کامل از حالت رکود خارج می‌شود.

محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان
رییس سازمان صمت لرستان:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در سال جهش تولید ۳۰ واحد صنعتی راکد استان احیاء می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا صفی‌خانی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: یکی از اقداماتی که سال گذشته مد نظر قرار داشت، احیای واحدهای راکد بوده که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۲۹ واحد با سرمایه گذاری ۸۷۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۵۵۰ نفر به صورت موثر را توانستیم به چرخه تولید بازگردانیم.

کشف ۹ دستگاه خودرو احتکار شده در خرم‌آباد
ريیس سازمان صمت لرستان خبر داد:

ريیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف ۹ دستگاه خودرو احتکار شده در یک انبار در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، محمدرضا صفی خانی امروز پنجشنبه در سخنانی اظهار داشت: در راستای نظارت بر قیمت کالاهای اساسی طی گشت مشترک بازرسین سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان و بازرسی و سرکشی از واحدهای انبار کالا، ۹ دستگاه خودرو پراید صفر کیلومتر که در یک انبار ...

محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان
رییس سازمان صمت لرستان خبر داد؛

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کاهش ۴۰۰ تومانی قیمت ماسک در استان طی هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا صفی خانی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قیمت ماسک در استان ۴۰۰ تومان کاهش پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که در هفته‌های آینده داریم و ایجاد چند واحد صنعتی تولید ماسک، قیمت باز هم تعدیل پیدا خواهد کرد.

صفي خاني مطرح كرد:

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۱ هزار و ۵۱۱ واحد صنفی و صنعتی لرستان مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري زرك؛ محمدرضا صفي خاني كه در نخستين نشست شورای اداری لرستان در سال جاري سخن مي گفت، با بیان اینکه جلساتی با فعالان اقتصادی صورت گرفت و اقدامات مثبتی در راستای افزایش تولید و احیای واحدهای صنعتی انجام شد...

پلمب بیش از 3هزار واحد صنفی متخلف لرستان
رییس سازمان صمت لرستان خبر داد:

خرم‌آباد- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پلمب سه هزار و ۱۸۰ واحد صنفی متخلف این استان در قالب اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا صفی خانی امروز جمعه در سخنانی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در بین اصناف استان، اظهار داشت: از ابتدای این طرح تا کنون بیش از ۵۸ هزار و ۲۳۰ مورد بازرسی از سطح بازار استان انجام شده است.

رییس سازمان صمت لرستان خبر داد:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت از انجام حدود ۵۰ هزار بازرسی از اصناف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا صفی خانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح تعطیلی اصناف غیر ضرور بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان تاکنون بیش از ۴۹ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان انجام شده است.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم