انتصاب فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

کد خبر: 
۵۶۱۱
جانشین فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد:

انتصاب فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

انتصاب فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حکمی، سردار نعمت‌الله باقری را به عنوان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع) لرستان، با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار شد. در این مراسم با حکم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه سردار نعمت‌الله باقری به عنوان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد. سردار باقری که اهل اندیکا است از اسفند ۱۳۹۸ بعنوان جانشین سپاه استان خوزستان انجام وظیفه می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمنان مقابل اقتدار فرزندان انقلاب اسلامی توان رویارویی ندارند و اکنون در موضع ضعف قرار دارند.

سردار علی فدوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان گفت: سپاه پاسداران پای همه مأموریت‌های انقلاب اسلامی محکم و مقتدر ایستاده است.

وی پاسداری از انقلاب اسلامی را پاسداری از اسلام دانست و گفت: الگوی نیرو‌های انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشورا است و باید با پاسداری از انقلاب آن را به صاحب اصلی خود یعنی امام عصر (عج) تحویل دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسداری یک تکلیف است، گفت: در دفاع از حرم هزاران کیلومتر دورتر و در خانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم و این ایستادگی موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی در موضع انفعال و ضعف قرار گیرند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه باید در همه آنچه که به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، دستور را از قرآن گرفت، گفت: اگر درست پای کار باشیم و فی سبیل‌الله عمل کنیم، وعده خدا حق بوده و بهترین نتیجه رقم خواهد خورد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جانشینی جدید سپاه لرستان - سردار علی فدوی - سردار نعمت‌الله باقری - سردار سلامی

دیدگاه‌ها

ناشناس (تایید نشده)

موفق باشی..

۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۴۵

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم