انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی دورود

کد خبر: 
۵۲۸۱
طی مراسمی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی دورود

انتصاب سرپرست جهاد کشاورزی دورود

دورود - طی مراسمی، «خیرالله درویشی» به‌عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دورود معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، طی حکمی از سوی سید «عماد شاهرخی»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان «خیرالله درویشی» به سمت سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دورود منصوب شد.

«خیرالله درویشی» دارای مدرک کارشناسی زراعت و اصلاح نباتات است و از سوابق کاری وی می‌توان به مدیریت سابق جهاد کشاورزی شهرستان ازنا و معاون فنی سابق جهاد کشاورزی شهرستان ازنا اشاره کرد.

پیش‌ازاین، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دورود را «محسن اکبری» بر عهده داشت که در مراسمی از زحمات وی در طی دوران خدمت در مدیریت جهاد کشاورزی دورود تقدیر به عمل آمد.

مراسم تکریم و معارفه با حضور سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، معاونین و مدیران ستادی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان برگزار شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جهاد کشاورزی لرستان - انتصاب مقامات - دورود

دیدگاه‌ها

رازانی (تایید نشده)

با سلام ودورود بی پایان خداوند خدمت امام قائم ناظر وحاضر در زمان وبه امید فرج آن حضرت در زمانی نزدیک به امید خداوند حالا که خداوند یکتا فرصتی داده تا رهبرودولتی زماندار ملت امام زمان باشند که دقدقه و خط قرمز آنها در دفاع از حق مردم ومعیشت مردم مستضعف را خط قرمز خود بداند و با تمام وجود در مقابل استکبار وشیاطین جهانی بایستند انشالا که هر مدیری که مسولیتی در این لحظه به او داده شده توفیقی بداند در راستای حل مشکلات کشاورزان وهر کس در هر سمتی خود را مسئول بداند در دفاع از مردمی که نجابت خود را ثابت کردند در طول عمری که انقلاب امام زمان گذرانده وبه کاملیت خود رسیده در حفظ حق این مردم کوشا باشیم انتصاب جنابعالی را به فال نیک میداریم واینکه خداوند حفظتان کنندوبه شما نیرویی بدهد تا در راستای هدف دولت فقیه گام مثبتی به نحوه خودتان بردارید.اللهم عجل لولیک الفرج

۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ۰۱:۲۱

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم