آغاز صدور کشاورز کارت در لرستان

کد خبر: 
۲۳۲۵
‍ مدیر شعب بانک کشاورزی استان خبر داد:

آغاز صدور کشاورز کارت در لرستان

کشاورز کارت

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان از آغاز صدور کشاورز کارت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی جهانی میر با اعلام این خبر گفت: بانک کشاورزی لرستان به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک مانند گندم، جو و دانه های روغنی «کشاورز کارت» را با هدف خرید نهاده های کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

جهانی میر با بیان اینکه کشاورزکارت اقدامی در راستای حمایت از کشاورزان است اظهار داشت: به ازای هر هکتار زراعت ۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و سقف تسهیلات در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات از طریق کشاورز کارت مبلغ ۲۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: نرخ تسهیلاتی که از طریق این کارت پرداخت می شود ۱۲ درصد در سال و مدت باز پرداخت یکساله است. 

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان ادامه داد: این کارت ابزاری برای پرداخت الکترونیکی در پایانه های فروشگاهی خاص است و پس از صدور کشاورزکارت امکان خرید نهاده های کشاورزی از نزدیک به ۱۰۰ پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان برای کشاورزان فراهم می شود.

جهانی میر اعلام کرد: کشاورزان می توانند با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و ثبت اطلاعات زراعی خود در سامانه پهنه بندی توسط کارشناسان مراکز، پس از تائید مراحل فوق با حضور در شعب بانک کشاورزی محل فعالیت نسبت به تشکیل پرونده، معرفی ضامن و سپس دریافت " کشاورز کارت " اقدام نمایند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
کشاورز کارت - علی جهانی میر

دیدگاه‌ها

خداکرم اسماعیلی (تایید نشده)

خداکرم اسماعیلی
من کشاورزکارت داشته باشم تمام نهادهای دامی کشاورزی حق خودم است دریافت میکنم چون ثبت شده زمین چندهکتاردارم چند راس گاو یا گوسفنددارم مشخص است سهمیه چقدر است ممنون

۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۰

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم