مهر ۱۳۹۸

آمدیم تا در کنار هم به روزهای بهتر بیندیشیم

با نام «او» آغاز می‌کنیم که به همه چیز آگاه است. در تاریخ ۲۵شهریور سال‌جاری هیأت نظارت بر مطبوعات با درخواست برای انتشار پایگاه خبری «زِرْک» موافقت کرد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد چرا نام «زِرْک» را برای پایگاه خبری انتخاب کردیم. «زِرْک» در گویش لُری به معنای تند، سریع و چالاک است که حاکی از شاخصه‌های یک رسانه‌ی خبری است هر چند بر این باوریم نبایستی صحت خبر فدای سرعت انتشار آن شود.

پایگاه خبری «زِرْک» در زمینه اجتماعی، اقتصادی با گرایش عمومی فعالیت دارد؛ تا فارغ از هرگونه گرایش سیاسی، مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

سعید رازانی
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد خبر داد:

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد از تشکیل پلیس محله در قالب شرکت‌های انتظام در مرکز لرستان خبر داد.

سعید رازانی ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با پایگاه خبری زرک با اعلام این خبر گفت: با توجه به وصول بخشنامه‌ای از طرف دادستانی کل کشور در خصوص استفاده از ظرفیت پلیس محله برای همکاری و مشارکت مردم در امر پیشگیری از سرقت قرار است جلسه‌ای را هم با نیروی انتظامی استان داشته باشیم.

پرس ریلیس – Press Release یا همان خبر رسمی سال‌های زیادی است که در رسانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما هنوز هم با گذشت این همه سال اهمیت آن نه تنها کم نشده، بلکه با وارد شدن به عرصه فناوری اطلاعات، شکل و شمایل به‌روزی به خود گرفته و پرقدرت‌تر از قبل در حال فعالیت است.

این روزها شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی به ویژه کشورهای عربی همسایه هستیم، بیمارانی که به قصد درمان و یا جراحی زیبایی وارد کشور می‌شوند و همچنین تاجرانی که به دلیل اختلاف نرخ ارز تصمیم به تجارت با شرکت‌های داخلی گرفته‌اند.

شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.

راه‌های متداولی که که متخصصان روابط عمومی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند:

ارتباط با اینفلوئنسرها:

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم