آمدیم تا در کنار هم به روزهای بهتر بیندیشیم

آمدیم تا در کنار هم به روزهای بهتر بیندیشیم

سمیه روزبهانی

با نام «او» آغاز می‌کنیم که به همه چیز آگاه است. در تاریخ ۲۵شهریور سال‌جاری هیأت نظارت بر مطبوعات با درخواست برای انتشار پایگاه خبری «زِرْک» موافقت کرد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد چرا نام «زِرْک» را برای پایگاه خبری انتخاب کردیم. «زِرْک» در گویش لُری به معنای تند، سریع و چالاک است که حاکی از شاخصه‌های یک رسانه‌ی خبری است هر چند بر این باوریم نبایستی صحت خبر فدای سرعت انتشار آن شود.

پایگاه خبری «زِرْک» در زمینه اجتماعی، اقتصادی با گرایش عمومی فعالیت دارد؛ تا فارغ از هرگونه گرایش سیاسی، مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

آمدیم تا در کنار هم به روزهای بهتر بیندیشیم. ادعای شکافتن سقف را نداریم، اما انکار نمی‌کنیم که بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنویم. به طور قطع با همراهی شما عزیزان و با اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه و قلمداران لرستان در جهت شناسایی مشکلات عدیده استان و معرفی ظرفیت‌های این دیار متمدن آینده‌ای پر امید را چشم در راهیم.

در پایان جا دارد از کمک‌های معنوی دکتر محمدجعفر محمدزاده، معاون پیشین امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد و مدیر فعلی رادیو ایران قدردانی شود؛ چرا که هر جا اسمی از لرستان بوده او حامی و پشتیبان بوده است. همچنین از استاد کرم‌رضا تاج‌مهر بابت انتخاب نام زیبا و پرمفهوم «زرک» برای پایگاه خبری و از استاد بهرام سلاح‌ورزی در خصوص رهنمودهای ارزشمندش که همواره چراغ راه فعالیت‌مان بوده و هست، قدردانی می‌شود.

سمیه روزبهانی ـ صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری زرک

نویسنده: 
سمیه روزبهانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم