شبكه بهداشت و درمان كوهدشت

امینی زاده :

رییس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: تاکنون تست آزمایش کرونای ۶۹ نفر مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار زرک، حسن امینی‌زاده به آخرین آمار کرونایی شهرستان کوهدشت اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای بحران ویروس کرونا، تا کنون حدود ۱۷۰ نفر مشکوک به «کووید۱۹» در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان بستری شدند.

دکتر حسن امینی زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت
رییس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت در گفت‌وگو با زرک:

رییس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: نام اشخاصی را که از این‌پس سبب برپایی تجمعات خواهند بود را در رسانه‌ها منتشر و آنان را به‌عنوان «مسببان شیوع کرونا» به مردم معرفی می‌کنیم.

حسن امینی‌زاده ظهر دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار زرک اظهار داشت: متأسفانه هر روز شاهد افزایش ابتلا به کرونا در شهرستان کوهدشت هستیم، اگر «کووید۱۹» را در ...

دكتر حسن اميني زاده رييس شبه بهداشت و درمان كوهدشت

رییس مرکز بهداشت و درمان کوهدشت با بیان اینکه شمار مبتلایان «کووید۱۹» در این شهرستان به مرز ۶۰ نفر رسیده است، تأکید کرد: وضعیت خطرناک است.

حسن امینی‌زاده صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: در زمینه شیوع ویروس کرونا، وضعیت و شرایط کوهدشت به دلیل رعایت نکردن و جدی نگرفتن بخشی از مردم، بسیار خراب و بد می‌باشد؛ چراکه الآن روازنه بر تعداد موارد قطعی ابتلا به «کووید۱۹» در حال افزایش است.

دكتر حسن اميني زاده رييس شبه بهداشت و درمان كوهدشت
رييس شبكه بهداشت و درمان كوهدشت در گفت‌وگو با زرك؛

رييس شبكه بهداشت و درمان كوهدشت گفت: از ابتداي شيوع «كوويد۱۹» تاكنون ۱۴۰ بيمار مشكوك در بيمارستان اين شهرستان بستري شدند.

حسن اميني‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرك به آخرين آمار مبتلايان به كرونا در كوهدشت اشاره كرد و اظهار داشت: تاكنون از ۱۴۰ بيمار مشكوك به «كوويد۱۹» كه در بيمارستان بستري بودند نمونه‌گيري به عمل آمد كه تعداد پاسخ‌هاي دريافتي نشان از ابتلاي قطعي ۴۲ نفر به اين ويروس منحوس دارد.

تحويل سومين محموله كمك‌هاي «دوستي» به بيمارستان كرونايي كوهدشت
رييس شبکه بهداشت و درمان كوهدشت خبر داد؛

رييس شبکه بهداشت و درمان كوهدشت از تحويل سومین محموله کمک‌های خيّر نیک اندیش کوهدشتی «حاج اسماعیل دوستی» به بيمارستان امام خميني(ره) اين شهرستان خبر داد.

حسن امینی‌زاده شامگاه پنجشنبه با اعلام اين خبر به خبرنگار زرك گفت: با همت و پیگیری خيّر نيكوكار کوهدشتی «حاج اسماعیل دوستی» عضو هیئت مدیره و معاون پشتیبانی بانک پاسارگاد ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم