سيد محمد قاسمي

احداث 60 سایت تلفن‌همراه در لرستان طی امسال / معارضان جبهه گیری نکنند
مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد:

مدیر مخابرات منطقه لرستان از احداث ۶۰ سایت تلفن‌همراه در استان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: سایت‌های تلفن‌همراه هیچ خطری برای ساکنان محل ندارد و معارضان نسبت به احداث سايت جبهه گيري نكنند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد قاسمی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از این تعداد سایت تلفن‌همراه؛ ۸ سایت در ...

سيد محمد قاسمي مدير مخابرات منطقه لرستان
مديرمخابرات منطقه لرستان :

مدیرمخابرات منطقه لرستان گفت: طي امسال ۱۳۰ پورت فيبر نوري به مشتركان خانگي(FTTH) بروجرد واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد قاسمی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در راستای اجرای برنامه توسعه ارتباطات ۱۳۰ پورت FTTH در بروجرد انجام شده است.

سيد محمد قاسمي مدير مخابرات منطقه لرستان
مدیر مخابرات منطقه لرستان اعلام کرد:

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اجرای ضربتی پروژه‌های متعدد ارتباطی برای توسعه وتقویت شبکه ارتباطات مخابرات در استان، گفت: طی امسال و در هفته گذشته ۲۷ پروژه تحول شرکت ارتباطات مخابراتی به بهره برداری رسیده و یا به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد قاسمی با بیان این مطلب، افزود: نصب یک دستگاه روتر هُواوی NE40 وسوئیچ هُواوی S9306 در سالن ماهواره در راستای اجرای پروژه IPNI شبکه ...

راه‌اندازی آزمايشي مركز جديد 2020 مخابرات لرستان
مدير مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

مدیر مخابرات منطقه لرستان از راه‌اندازی مرکز جدید ۲۰۲۰ این شرکت به صورت آزمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد قاسمی امروز شنبه در جمع رسانه‌ها با اعلام این خبر افزود: برگردان مرکز ۲۰۲۰ نشان از سخت‌کوشی و جسارت کاری منابع انسانی سازمان دارد و سرمایه انسانی مخابرات منطقه لرستان بسیار ارزشمند و بسیار قوی است.

آغاز عملیات اجرایی طرح فیبر نوری اصلاح مسیر خرم‌آباد ـ الشتر و نورآباد
مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

مدیر مخابرات منطقه لرستان از آغاز عملیات اجرایی طرح فیبر نوری اصلاح مسیر خرم‌آباد به الشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: فیبر نوری در منطقه رباط دولتشاه، بخش زیادی از این مسیر دچار رانش زمین شده و قطعی‌های زیادی را برای فیبر و شبکه ارتباطات مخابراتی ...

شامگاه پنجشنبه؛

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: فیبر نوری سلسله و دلفان که عصر امروز قطع شده بود با تلاش نیروهای فنی مخابراتی وصل و ارتباط تلفنی اینترنتی این شهرستانها برقرار شد.

به گزارش پايگاه خبري زرك؛ محمد قاسمی شامگاه پنج شنبه با اعلام این مطلب افزود: با تلاش کارکنان مخابرات منطقه لرستان و شرکت ارتباطات زیرساخت استان، قطعی فیبر نوری مسیر خرم اباد به سلسله که باعث اختلال و قطعی در تلفن‌های همراه و ثابت شهرستان سلسله و دلفان شده بود رفع شده است.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم:

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم، مشکلات این دو شهرستان را ناشی از سوء مدیریت‌ گذشته دانست.

به گزارش خبرنگار زرک، یحیی ابراهیمی که در جمع رؤسای برخی ادارات دلفان که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان برگزار شد، گفت: شهرستان‌های سلسله و دلفان بیشترین فاصله را از نظر شاخص‌ها با نُرم کشوری دارد و این ناشی از سوء مدیریت گذشته است.

سيد محمد قاسمي مدير مخابرات منطقه لرستان
مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه قطعی اینترنت به دلیل افزایش حجم استفاده اینترنت بود، از رفع ۹۰ درصدي این مشکل در منطقه منطقه‌ی استان تا ۴ ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید محمد قاسمی، روز پنج‌شنبه در سخنانی اظهار داشت: قطعی اینترنت در لرستان به دلیل افزایش حجم استفاده اینترنت بود، بیش از حد اینترنت داریم اما در نحوه توزیع این میزان اینترنت به مردم مشکلاتی وجود داشته که رفع خواهند شد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم