دکتر محمد کاکاوند

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
کاکاوند خبر داد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از ابتلای قطعی ۳هزار و ۴۱۹ نفر از شهروندان به کووید۱۹ خبر داد.

محمد کاکاوند شامگاه شنبه (۸شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار زرک به آخرین آمار کرونا در شهرستان بروجرد اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای اسفند تاکنون ۳۱۳هزار و ۶۹۸ نفر از شهروندان ویزیت شده‌اند که با نمونه گیری از ۱۰هزار و ۶۶۲ نفر مشکوک به کووید۱۹، آزمایش ۳هزار و ۴۱۹ نفر مثبت اعلام شد.

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد به زرک خبر داد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از ثبت سومین روز متوالی بدون مرگ کرونایی در این شهرستان خبر داد.

محمد کاکاوند شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک به آخرین آمار کرونایی شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: ازابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۲۰هزار و ۹۸۵ فرد ویزیت شده که از این تعداد ۹۰۷۷ نفر مشکوک شناسایی و نمونه گیری شد.

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد به زرک خبر داد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از فوت ۱۲۰ شهروند بروجردی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

محمد کاکاوند ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک اظهار داشت: از ابتدای شیوع کووید۱۹ تاکنون ۲۰۸هزار و ۱۷۷ نفر در مراکز درمانی و پایگاه‌های سلامت بروجرد ویزیت شده‌اند.

وی با اعلام اینکه از ۸هزار و ۷۱۳ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در شهرستان بروجرد و استان لرستان، ۲هزار و ۹۴۷ مورد قطعی شناسایی شد.

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد به زرک خبر داد:

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از ابتلای ۲هزار و ۸۸۰ نفر در این شهرستان به کووید۱۹ خبر داد.

محمد کاکاوند ظهر جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار زرک با اعلام آخرین وضعیت کرونا در شهرستان بروجرد، با اشاره به بررسی  ۸هزار و ۵۸۶ آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی از ابتدای شیوع بیماری، افزود: از این تعداد نمونه تاکنون ابتلای قطعی ۲هزار و ۸۸۰ بیمار به اثبات رسیده و ۶۴ نمونه نیز در انتظار جواب است.

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۱۷ هزار نفر مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار زرک، محمد کاکاوند عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: فرهنگ سازی برای استفاده از ماسک در جامعه ضروری است و استفاده از ابزار به عنوان محافظی برای جلوگیری از شیوع کرونا باید ترویج شود.

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
تا دوشنبه ۵ خرداد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: تاکنون در این شهرستان ۱۰۲۵ از افزایش آمار ابتلا و فوتی قطعی کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمد کاکاوند امروز دوشنبه در سخنانی با اعلام اینکه از ابتدای اسفند ۸۷هزار و ۶۲۹ نفر در این شهرستان ویزیت شده‌اند، اظهار داشت: تاکنون ۴۳۵۷ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در بروجرد به آزمایشگاه‌های مرجع ارسال شده که از این ...

دکتر محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت بروجرد
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد به زرک خبر داد:

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از ابتلای یک‌هزار و ۱۲نفر به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵ فوتی قطعی بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کووید۱۹ در بروجرد به ثبت رسیده است.

محمد کاکاوند، امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک به آمار کرونا در بروجرد اشاره کرد و اظهار داشت: در این رابطه از ابتدای اسفند تاکنون ۸۶هزار و ۹۷۲ نفر به صورت تلفنی و حضوری ویزیت شده‌اند.

رييس شبكه بهداشت و درمان بروجرد به زرك خبر داد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از شکست کرونا توسط پیرمرد ۹۹ ساله بروجردی خبر داد.

محمد کاکاوند با اعلام این خبر به زرک گفت: این فرد مبتلا به کرونا با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با امید و روحیه بالا و تلاش‌های جهادی مدافعان سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد کرونا را در سن ۹۹ سالگی شکست داد.

در ادامه تصاوير فرد بهبود يافته و تلاشهاي كادر درمان را مشاهده فرماييد.

علي نوابي / زرك

 

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد
در گفت و گو با زرك مطرح شد؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از سیر صعودی ابتلا به «کووید۱۹« خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به آمار موارد مشکوک، مثبت و فوتی این شهرستان افزوده شده است.

محمد کاکاوند شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک به آمار رسمی مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در بروجرد اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته «کووید۱۹» در این شهرستان یک قربانی گرفت و تعداد کل فوتی‌های قطعی را به عدد ۲۰ رساند.

دکتر محمد کاکاوند + رییس شبکه بهداشت بروجرد
طی ۲۴ساعت گذشته؛

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از ابتلای ۱۲ مورد ابتلای جدید به «کووید۱۹» در این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: تاکنون ۲۱۲ تن به کرونا مبتلا شده‌اند.

محمد کاکاوند ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک در بروجرد به آخرین آمار رسمی ابتلا به «کووید۱۹» اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته به موارد مثبت کرونا در این شهرستان ۱۲ نفر اضافه شد که با ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم