دکتر محمدرضا نیکبخت

اختصاص ۱۱دستگاه اکسیژن ساز به لرستان 
از ابتدای شیوع کرونا؛

۲دستگاه اکسیژن ساز در ازنا و الشتر نصب می‌‌شود.

افزایش آمارهای کرونایی در لرستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

کرونا جان ۱۳۷۲ لرستانی را گرفته است.

خریداری تجهیزات حفاظت فردی کادر درمان لرستان 
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از خریداری تجهیزات حفاظت فردی کادر درمان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمدرضا نیکبخت در سخنانی با اعلام این خبر، افزود: در این راستا ۵۰ هزار دست لباس محافظ برای پرستاران، بهداشت یاران و پزشکان خریداری شده است.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از خرید چهارمین دستگاه اکسیژن ساز ویژه بیماران کرونایی و اقدام برای نصب آن در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، محمدرضا نیکبخت در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به هزینه‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه کرونا، اظهار داشت: در شرایط کرونایی قرار داریم و در این شرایط سخت که هزینه‌ها بالاست؛ باید با مدیریت صحیح و مناسب بر مشکلات موجود فائق شویم.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان
خانواده‌ها مراقبت‌های کرونایی را جدی بگیرند

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمبود فضای مراکز درمانی استان برای بستری بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت، شامگاه شنبه در ستاد استانی کرونا که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: آمار بستری مبتلایان به کرونا در مرکز استان به گونه‌ای است که حتی اگر تا سقف هم تخت بزنیم، باز تخت کم می‌آوریم.

دكتر محمدرضا نيكبخت رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
رييس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان گفت: شهرهای قرمز، از نظر ما قرمز است، رفتن دانش‌آموز به مدرسه به معنای انتقال بیماری به پدر، مادر، پدر بزرگ، مادر بزرگ و مرگ است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت امروز شنبه در حاشیه جلسه تصویری ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این راستا، اظهار داشت: نیاز است این موضوع به طور مستقیم مورد بررسی خانواده‌ها قرار گیرد.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان
ريیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

ريیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه یک مورد مراسم عروسی در کشور داشته‌ایم که هزار نفر در آن آلوده به بیماری شده‌اند، عنوان کرد:علیه کسانی که مراسم عروسی و ترحیم برگزار کنند اعلام جرم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرك، محمدرضا نیکبخت که روز شنبه در ...

تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به 4181 نفر رسید/ فوت 160 بیمار
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ثبت ۸۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۱۸۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا نیکبخت امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ۳۸۸ نمونه ارسالی در بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۸۸ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

دكتر محمدرضا نيكبخت رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
اضافه شدن ۱۳۴ نفر به آمار كرونايي لرستان در ۲۴ ساعت اخير؛

به گفته‌ی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان، در ۲۴ ساعت اخیر ۱۳۴ نفر دیگر به آمار کرونایی استان اضافه شده که نشان می‌دهد روند گسترش کرونا در لرستان همچنان افزایشی است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت ظهر یکشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: از ۶۴۳ نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت اخیر به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۱۳۴ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت شامگاه سه‌شنبه به آخرین آمار کرونایی لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید۱۹ استان اضافه شده است.

وی اعلام کرد: تا امروز ۲هزار و ۳۵ نفر در لرستان به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده است که از این تعداد ۱۳۰ نفر بر اثر عوارض ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم