اداره كل تامين اجتماعي لرستان

طلب 800 میلیارد تومانی تامین اجتماعی لرستان از کارفرمایان
جهاني خبر داد؛

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی این اداره کل از کارفرمایان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی جهانی روز شنبه ۲۶مهر۹۹ که در جمع اصحاب رسانه لرستان سخن می‌گفت، با اعلام این خبر افزود: برای وصول این میزان طلب باید طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان مصوب و ابلاغ شود.

وی ادامه داد: با چندین شاخص آماری و بیمه‌ای شامل سرمایه گذاری، حمایت و معافیت و تسهیلات و بخشودگی می‌توان جهش تولید را هدف‌دار کرد.

علي جهاني مديركل تامين اجتماعي لرستان
جهاني:

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: با اجرا و اعمال طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران، پیش بینی می شود که ماهانه ۲۰۰ میلیارد تومان در سالجاری برای پرداخت حقوق به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

علي جهاني مديركل تامين اجتماعي لرستان
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان خبر داد؛

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از پرداخت مرحله اول بیمه بیکاری به آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا تا پایان هفته جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، علی جهانی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیمه شدگانی که به دلیل بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، اظهار داشت: این بیمه بیکاری به افرادی پرداخت می‌شود که کارگاه‌های آنها به دلیل این بیماری عملاً تعطیل شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: به زودی با جمع‌آوری اطلاعات بیمه شدگان، افراد مشمول قانون از بیمه بیکاری بهره مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی جهانی، با اشاره به پرداخت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان، سال گذشته به بازنشستگان، مقرری بگیران و افراد از کار افتاده افزود: همچنین ۸۰ میلیارد تومان مقرری به بیمه شدندگان نیز پرداخت شده است.

براي نخستين بار؛

مدير كل تأمين اجتماعي لرستان اعلام كرد: براي نخستين بار اين اداره كل و واحدهای تابعه در ارزیابی ۱۰ ماهه سال ۹۸ رتبه اول کشوری در شاخص وصول حق بیمه را نسبت به مصوب برنامه و بودجه کسب کرد.

به گزارش خبرنگار زرك، علی جهانی در این خصوص گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، سیل و سایر مسائل مبتلابه لرستان، با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های وصولی استان، برای ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم