۸طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

کد خبر: 
۶۵۸۴
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان خبر داد؛

۸طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از اجرای ۸طرح آب‌رسانی در پلدختر با اعتبار ۳۰میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سرهنگ جهانبخش عصر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: هشت طرح جهاد آب‌رسانی توسط جهاد سازندگی لرستان در پلدختر در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: هشت پروژه جهاد آب‌رسانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اعتبار ۳۰میلیارد تومان و خط آب‌رسانی چولهول به‌طول ۱۹.۵کیلومتر در حال اجرا است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: ۱۲کیلومتر از خط انتقال چولهول با اعتبار ۱۰میلیارد تومانی اجرا شده‌است و مابقی این پروژه نیز ظرف ۱.۵ ماه آینده انجام می‌شود.

جهانبخش اعلام کرد: شش کیلومتر از خط انتقال پاعلم به‌طول ۱۴کیلومتر با لوله‌های فلزی اجرا شده‌است و خط انتقال روستای چم‌مهر به‌طول سه کیلومتر نیز اجرا شده‌است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: خط انتقال پران‌پرویز و گل‌گل به‌طول چهار کیلومتر و یک کیلومتر هم برای روستاهای پایین‌تر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: احداث مخزن ۲۰۰مترمکعبی روستای پران‌پرویز از پنجم اسفند توسط سپاه آغاز شده‌است و بتن‌ریزی این پروژه طی روزهای آینده انجام می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانبخش اطلاع داد: دو مخزن۳۰۰مترمکعبی در روستای چم‌مهر و ۲۰۰ مترمکعبی در روستای گل‌گل در حال اجرا است و این پروژه‌ها طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان به اجرای چاه عمیق منطقه واشیان با ۲۰۰متر خط انتقال اشاره و خاطرنشان کرد: از اعتبارات سپاه به‌دستور فرمانده سپاه به‌دلیل تنش‌های آبی برای تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی پلدختر استفاده شده‌است.

وی اظهار امیدواری کرد که شرکت آب‌وفاضلاب لرستان مابقی اعتبار پروژه‌های آب‌رسانی پلدختر را تأمین کند تا این پروژه‌ها تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
طرح آبرسانی - روستاهای پلدختر - آبفا لرستان - بسیج سازندگی - سرهنگ جهانبخش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم