۷۰ رسانه در ستاد انتخابات لرستان مستقر هستند

کد خبر: 
۶۳۱۱
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان؛

۷۰ رسانه در ستاد انتخابات لرستان مستقر هستند

 رسانه در ستاد انتخابات لرستان مستقر هستند

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان گفت: نمایندگان و فعالان ۷۰ رسانه از ساعات ابتدایی شروع فرآیند اخذ رای در محل ستاد انتخابات استان حضور دارند و اخبار مربوط را پوشش می دهند.

به گزارش پایگاه خبری‌ زرک، فیروز آزادی روز جمعه در حاشیه حضور خبرنگاران پای صندوق رای مدرسه ۲۲ بهمن خرم آباد اظهار کرد: حضور فعالان رسانه ای در ستاد انتخابات از جمله صداوسیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات مکتوب از ساعات اولیه فرآیند انتخابات در راستای اطلاع رسانی به افکار عمومی است.

وی گفت: فعالیت پرشور خبرنگاران در ستاد انتخابات طی این دوره یکی از برهه های درخشان در کمیت و کیفیت حضور این صنف مهم در جامعه می باشد.

وی افزود: هر برگه رای برای مردم ما تنها یک ورق و نوشتن یک اسم نبوده بلکه اشاره به تاریخ و حوادث پر فراز و نشیبی دارد که منجر به این شد ملت ایران با افتخار استقلال خود را به دست آورده و این چنین مجلس مستقلی داشته باشد.

آزادی بیان کرد: پیام حضور ملت ایران و خصوصا مردم لرستان در شعب اخذ رای این است که ملت ایران راه درازی را تا اینجا طی کرده و به خوبی می‌داند استقلال، آزادی و اسلام را چگونه باید حفظ کند.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و رای گیری در یک هزار و ۶۵۴ شعبه ثابت و سیار در حال برگزاری است، ۲۵۸ نفر برای انتخابات خانه ملت و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد هستند و ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات استان حضور دارند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
رسانه - انتخابات - رأی گیری - ستاد انتخابات - فیروز آزاری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم