۶۶۴ میلیارد اعتبارجاری برای دستگاه‌های اجرایی لرستان

کد خبر: 
۲۶۳۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان:

۶۶۴ میلیارد اعتبارجاری برای دستگاه‌های اجرایی لرستان

۶۶۴ میلیارد اعتبارجاری برای دستگاه‌های اجرایی لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از پیش‌بینی ۶۴۴ میلیارد تومان اعتبار جاری برای ادارات لرستان در بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش  خبرنگار زرک؛ سمانه حسن‌پور در شورای اداری لرستان با اشاره به بودجه جاری دستگاه‌های اجرایی لرستان در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این اعتبارات از ۴۰۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ۶۶۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع ۶۶ درصد ارتقا یافت.
 
وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات استانی، لرستان ۵۵۳ میلیارد تومان بوده که در لایحه بودجه ۱۴۰۰، هزار و ۷۳۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: این عدد نیز نسبت به مدت مشابه قبل ۸۲ درصد افزایش یافته است.
 
به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان: در رابطه  با پروژه‌های پیوست شماره یک لایحه بودجه ۱۴۰۰، که ۹ مورد از آنها با استان‌های دیگر مشترک است، افزایش ۴۴ درصدی را در اعتبارات این حوزه به ویژه حوزه‌های راه، سلامت و… داشته‌ایم.
 
حسن پور با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته در وزارت بهداشت و سازمان مدیریت، برای بیمارستان‌های دورود و کوهدشت در بودجه ۱۴۰۰، اعتبار پیش بینی شده است، گفت:  بیمارستان جایگزین شهدای عشایر خرم‌آباد از ۲۵۹ تخت به ۵۱۵ تخت و بیمارستان کوهدشت از ۱۶۰ تخت به ۲۵۰ تخت ارتقا یافته است.
 
وی گفت: اعتبارات خرید تجهیزات بیمارستانی علوم پزشکی نیز حدود ۶۰۰ درصد در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه تقریباً ۲۹ پیشنهاد مشخص برای اصلاح تبصره‌ها مانند تهاتر با شهرداری‌ها را در قالب مکاتباتی در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: اینها در اختیار نمایندگان مجلس استان قرار گرفته است.
 
حسن پور گفت: امیدواریم این پیشنهادها در لایحه بودجه که فرآیند اصلاح آن در حال انجام است، مصوب شوند.

علی کاکولوند/

 

برچسب‌ها: 
بودجه - سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان - سمانه حسن پور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم