۴۰۰ درصد رشد واگذاری انشعاب فاضلاب در لرستان

کد خبر: 
۵۸۴۹
مدیرعامل شرکت آبفا لرستان مطرح کرد:

۴۰۰ درصد رشد واگذاری انشعاب فاضلاب در لرستان

۴۰۰ درصد رشد واگذاری انشعاب فاضلاب در لرستان

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از رشد ۴۰۰ ررصدی واگذاری انشعاب فاضلاب در لرستان خبر داد و گفت طی هشت ماه سال جاری ۲۳۶۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در استان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «یاسر اکبریان» مدیر عامل شرکت آبفا لرستان در جمع خبرنگاران استانی از افزایش واگذاری انشعاب فاضلاب در لرستان خبر داد و اظهار داشت: واگذاری انشعاب فاضلاب در لرستان رشد ۴۰۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به رشد واگذاری نسبت به سال گذشته افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۳۶۰۰ فقره انشعاب فاضلاب جدید در استان لرستان واگذار شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با واگذاری این انشعابات تعداد کل مشترکین فاضلاب استان لرستان به ۳۰۴ هزار مشترک رسیده است.

اکبریان همچنین با اشاره به همکاری دفاتر پیشخوان با دستگاه‌های اجرایی خدمات دهنده جهت کاهش مراجعات مردمی به دستگاه های اجرای، کاهش هزینه تمام شده خدمات، ارتقا سطح کیقیت ارائه خدمات و تسریع در خدمت رسانی به مردم گفت: درحال حاضر بیش از ۱۰۰ دفتر پیشخوان در سطح استان در دسترس مردم جهت خدمت رسانی هستند.

مدیر عامل شرکت آبفا تاکید کرد در نظر داریم با رصد و پایش‌های دقیقی که در سطح شهر های استان انجام می‌دهیم از نصب انشعاب غیر مجاز جلوگیری و مواردی که توسط همکاران مشاهده از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی وجریمه خواهند شد.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت آبفا لرستان - واگذاری انشعاب فاضلاب - یاسر اکبریان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم