۳۰ درصد شهدای کشور سرباز بودند

کد خبر: 
۶۰۱۰
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

۳۰ درصد شهدای کشور سرباز بودند

۳۰ درصد شهدای کشور سرباز بودند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: حدود ۳۰ درصد شهدای کشور سرباز بودند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «سردار نعمت‌اله باقری» امروز سوم بهمن‌ماه در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در جمع سربازان سپاه لرستان با اشاره به ویژگی‌های این شهید والامقام، اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) شبیه‌تر ین انسان‌ها به پیامبر اکرم(ص) چه از نظر ظاهری و چه اخلاقی و رفتاری بودند.

وی، گشاده‌رویی را دیگر ویژگی حضرت علی‌اکبر(ع) عنوان و خاطرنشان کرد: اینکه در جمع گشاده‌رویی و در خلوت اهل تفکر بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سربازی فرصت خوبی برای معرفت‌ افزایی است، افزود: می‌توان از این دوره برای تفکر و تعقل و معرفت‌ افزایی استفاده کرد.

سردار باقری با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد شهدای ما سرباز بودند، اضافه کرد: سربازان در دوران انقلاب اسلامی علی‌اکبر وار زیسته و با تاسی از این شهید بزرگوار مقابل ظلم ایستاده و از آرمان‌های اسلام و انقلاب محافظت کردند.

وی ادامه داد: امروز در حوزه پهپادی و موشکی، در حوزه دریایی و نظامی همگی از قشر جوان هستند و باید قبول کنیم که آینده نظام و انقلاب به دست جوان‌ها است، کما اینکه بیشترین فشار دشمن نیز بر روی همین قشر است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: امروز همه دشمنان انقلاب اسلامی در کنار هم ایستاده‌اند تا نامی از جمهوری اسلامی در دنیا نباشد، همچنان‌که در بحران سال گذشته شاهد حملات همه‌جانبه جبهه استکبار برای تجزیه ایران اسلامی بودیم.

سردار باقری با تاکید بر اینکه امروز نیاز به خودسازی و آمادگی داریم تا همانند سربازان دفاع مقدس و جوانان دوران‌های گدشته ایران قوی را بسازیم، گفت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی اتفاق خوبی است که در نیروهای مسلح رخ داده و زمینه اشتغال خیلی از سربازها را فراهم می‌کند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جشنواره حضرت علی اکبر (ع) - جوان سرباز - فرمانده سپاه لرستان - نعمت الهی باقری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم