۳۰۰ هکتار از اراضی ملی دلفان رفع تصرف شد

کد خبر: 
۱۵۳۹
علی صفر بیرانوند:

۳۰۰ هکتار از اراضی ملی دلفان رفع تصرف شد

علی صفر بیرانوند رییس دادگستری دلفان

رییس دادگستری دلفان گفت: ۳۰۰ هکتار اراضی ملی از سال گذشته تاکنون در مناطق مختلف این شهرستان رفع تصرف شد و به حاکمیت دولت بازگشت.

به گزارش زرک، علی صفر بیرانوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اجازه تصرف اراضی ملی به فرصت طلبان را نخواهیم داد و با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه های ملی برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار داشت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش بی بدیلی در پاسداری از ارزش ها و عدالت اسلامی، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است.

رییس دادگستری دلفان تصریح کرد: امنیت عمومی از اصلی ترین وظایف و هدف اصلی این قوه می باشد که در راستای تعامل بین دادگستری و نیروهای انتظامی و امنیتی در شهرستان دلفان مورد توجه قرار گرفته است.

بیرانوند با بیان اینکه با افرادی که در فضای مجازی اقدام به خود نمایی با اسلحه می کنند برخورد جدی و قانونی می شود افزود: سرقت، ضرب و جرح، مواد مخدر، تصادفات و اختلافات ملکی بیشترین جرائمی هستند که در شهرستان روند افزایشی داشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار بالای تصادفات در جاده های شهری و روستایی مسوولان استان باید این مهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و برای کاهش مرگ و میر در محورهای شهرستان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد./

 

برچسب‌ها: 
دادگستری دلفان - علی صفر بیرانوند - دادگستری لرستان - اراضی ملی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم