۳۰۰ بسته حمایتی به مددجویان کمیته امداد لرستان اهدا شد

کد خبر: 
۵۸۴
با همکاری بانک رفاه؛

۳۰۰ بسته حمایتی به مددجویان کمیته امداد لرستان اهدا شد

جاسم محمدی فارسانی + مدیرکل کمیته امداد لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۳۰۰ بسته مواد بهداشتی و غذایی با همکاری بانک رفاه به مددجویان کمیته امداد استان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، جاسم محمدی فارسانی روز شنبه با اشاره به حمایت‌های این نهاد در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در لرستان بیان کرد: آگاه سازی، ارائه خدمات الکترونیکی، اهدا بسته‌های حمایتی و بهداشتی، کاهش مراجعات مددجویان، جذب کمکهای مردمی بصورت الکترونیک از برنامه های این نهاد در جلوگیری و کاهش شیوع بیماری کرونا در جامعه هدف است.

وی به تخصیص یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان این نهاد به تامین بسته‌های بهداشتی ویژه مددجویان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ریسک این ویروس برای بیماران خاص بالا است به منظور کمک به هزینه پرستاری مراقبت از بیماران و تهیه مواد بهداشتی برای این قشر و اعضا خانوار با اولویت مناطق محروم، زنان باردار، زنان شیرده توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه این نهاد آمادگی جذب منابع ریالی و اجناس از خیرین، موسسات، سازمان‌ها، نهادهای دولتی، بانک‌ها و مراکز اقتصادی را دارد اضافه کرد: بانک رفاه لرستان در یک اقدام نوع دوستانه ۳۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی، اسپری الکل، دستکش و دستمال کاغذی به ارزش ۱۸ میلیون تومان به مددجویان اهدا کرد.

محمدی فارسانی ادامه داد: اقلام بهداشتی به مددجویان ساکن در مناطق محروم و حاشیه نشین با اولویت زنان و کودکان بی سرپرست توزیع می شود.

 

برچسب‌ها: 
کمیته امداد لرستان - جاسم محمدی فارسانی - بانک رفاه - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم