۱۱۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان

کد خبر: 
۵۹۷۴
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان:

۱۱۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان

۱۱۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه فضای کسب و کار در استان باید تقویت شود، گفت: از سال ۹۵، ۱۱۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی محمدی» در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی در لرستان با بیان اینکه نیاز است یک سری شرکت‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان واسطه و به صورت قانونی در جذب سرمایه‌گذار واقعی به استان کمک کند، اضافه کرد: سرمایه‌گذار باید خواسته خود را به صورت شفاف از استان بخواهد و آن را بیان کند.

وی بیان کرد: چنانچه استان از سرمایه‌گذار خارجی حمایت واقعی را داشته باشد آنان به صورت زنجیروار برای سرمایه‌گذاری به لرستان خواهند آمد.

محمدی با بیان اینکه فضای کسب و کار در استان باید تقویت شود، عنوان کرد: فعال اقتصادی به دنبال شهر بدون معتاد است در مواردی در برخی استان‌ها فعال اقتصادی معتادان را شناسایی و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد می‌برد و فرد مورد نظر را پس از بهبودی در واحد تولیدی و صنعتی خود استخدام می‌کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید سرمایه‌گذاران را به استان معرفی کنند، اضافه کرد: در سال‌های ۸۴ و ۸۵ سیاست‌های اصل ۴۴، مبنی بر اینکه اقتصاد سه وجه دارد و شامل دولت، تعاون و بخش خصوصی است و هدف از سیاست اصل ۴۴ این بود که اقتصاد را به دست اهلش و مردم بدهیم.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه بخش خصوصی به دنبال منافع و سود خود است، تصریح کرد: بعضی واگذاری‌ها طی سال‌های گذشته در استان به خوبی انجام نشده که برخی‌ها منتج به ابطال شده و برخی‌ها متاسفانه بیشتر سرمایه‌بر بوده‌اند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصاد و دارایی لرستان - علی محمدی - سرمایه گذاری در لرستان - یورو

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم