۱۰ پایگاه ایستگاه سنجش سلامت روز ۲۲ بهمن

کد خبر: 
۶۱۶۱
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان؛

۱۰ پایگاه ایستگاه سنجش سلامت روز ۲۲ بهمن

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان با اشاره به اعزام ۲۵۰ تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، گفت: ۱۰ پایگاه ایستگاه سنجش سلامت روز ۲۲ بهمن در شهرهای این استان دایر شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «سرهنگ محسن رشیدی» با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سنجش سلامت در روز ۲۲ بهمن، گفت: خدمات درمانی و پزشکی رایگان امروز در مسیرهای راهپیمایی به مردم این استان ارائه شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ پایگاه ایستگاه سنجش سلامت در شهرهای لرستان با هدف غربالگری از همۀ مراجعه‌کنندگان دایر شده‌است، افزود: بیماران برای طی مراحل درمانی به مراکز سلامت و بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان با تاکید به ارائه خدمات درمانی ۵۰ پزشک و متخصص در ایستگاه‌های سنجش سلامت، عنوان کرد: شش بیمارستان صحرایی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در این استان دایر شده‌ است.

او با اشاره به اعزام ۲۵۰ تیم بهداشتی و درمانی به روستاها و مناطق محروم لرستان، بیان کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم این استان به‌صورت رایگان از خدمات درمانی در بیمارستان‌های صحرایی بهره‌مند شده‌اند.

رشیدی با تأکید به برپایی مراکز خون‌گیری با مشارکت سازمان انتقال خون لرستان، گفت: پویش نذر خون به‌ نیابت از شهید سلیمانی در شهرهای این استان اجرا شده‌ است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان ابراز کرد: آخرین بیمارستان صحرایی این استان در سال ۱۴۰۲ با همکاری دانشگاه علوم‌ پزشکی در اسفندماه برپا می‌شود.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
ایستگاه سنجش سلامت - بسیج جامعه پزشکی - سرهنگ محسن رشیدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم