۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های مددجویان متوفی براثر کرونا پرداخت می‌شود

کد خبر: 
۱۵۳۶
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های مددجویان متوفی براثر کرونا پرداخت می‌شود

 ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های مددجویان متوفی براثر کرونا پرداخت می‌شود

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های مددجویان متوفی براثر کرونا پرداخت می‌شود.

به گزارش زرک، جاسم محمدی فارسانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با حمایت بنیاد مستضعفان ۱۲ میلیارد تومان کمک هزینه در زمینه مقابله با بیماری کرونا به تمام نیازمندان استان اهدا شد و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض نیز به مددجویان مبتلا به بیماری کرونا در دستور کار است.

وی اظهار داشت: از مجموع مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود پنج هزار نفر دارای بیمار زمینه ای هستند که اکنون با شرایط شیوع کرونا تحت حمایت و مراقبت این نهاد قرار دارند.

وی ادامه داد: تاکنون اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ بسته لوازم بهداشتی و ضدعفونی به مددجویان پرداخت شده است و در ماه مبارک رمضان نیز هشت هزار و ۵۰۰ بسته غذایی با نظارت علوم پزشکی و تحت شرایط کاملا بهداشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: همچنین کمک هزینه ای در قالب کارت های هدیه  به دست فروشان و صنوف آسیب دیده و کارگرهای فصلی شناسایی شده استان که در ایام مقابله با کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند اهدا شد.

فارسانی افزود: شیوع بیماری کرونا فرصتی برای ارایه ۲۶ خدمت این نهاد به صورت مجازی و اینترنتی شد که مددجویان با مراجعه به آدرس اینترنتی  e.emdad.ir می توانند از خدمات مورد نظر بهره مند شوند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توانمند سازی خانواده های تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: سال گذشته چهار هزار و ۵۱۹ شغل برای مددجویان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان ایجاد شد که با ارزیابی های انجام شده با شیوع بیماری کرونا اکنون ۸۴ درصد این مشاغل فعال هستند و ۱۳۰ طرح به دلیل گسترش این بیماری راکد و غیر فعال شدند.

فارسانی گفت: اکنون ۲۳۵ هزار نفر در قالب ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد هستند./

محمدرضا فضل اللهی

 

برچسب‌ها: 
اداره کل کمیته امداد لرستان - جاسم محمدی فارسانی - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم