یک مدرسه ۹ کلاسه در الیگودرز کلنگ‌زنی شد

کد خبر: 
۱۱۰۲
به همت خیر مدرسه ساز «حاج عباس کربلایی» ؛

یک مدرسه ۹ کلاسه در الیگودرز کلنگ‌زنی شد

یک مدرسه ۹ کلاسه در الیگودرز با اعتبار ۶ میلیارد تومان به همت خیر مدرسه ساز «حاج عباس کربلایی»، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ در مراسمی با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان، امام جمعه الیگودرز، فرماندار الیگودرز و جمعی دیگر از مسئولان، کلنگ یک مدرسه ۹ کلاسه با اعتبار ۶ میلیارد تومان توسط خیر مدرسه ساز «حاج عباس کربلایی» به زمین زده شد.

از سال ۹۸ تاكنون ۶۳ مدرسه ساخته شده است

در این مراسم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان اظهار داشت: مدرسه ۹ کلاسه‌ای که هم اکنون شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم شصت و سومین مدرسه‌ای است که از سال ۱۳۹۸ تا کنون در استان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته خواهد شد.

محمدعلی رضوی تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با خیر مدرسه ساز حاج عباس کربلایی داشتیم، ایشان موافقت کردند که هزینه ساخت این واحد آموزشی را بطور کامل برعهده بگیرند؛ البته نباید فراموش کرد که این مدرسه تنها واحد آموزشی نیست که این خیر مدرسه ساز ساخته اند بلکه وی مدارس زیادی را تا کنون تحویل آموزش و پرورش کشور داده است.

۱۴ مدرسه در دست ساخت اداره كل نوسازي مدارس لرستان در اليگودرز

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان نیز در این مراسم افزود: اداره کل نوسازی مدارس ۱۴ مدرسه با ۵۴ کلاس درس و یک خوابگاه دانش آموزی را با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در الیگودرز در دست ساخت دارد که سهم قابل توجهی از این پروژه‌ها مربوط به خیرین گرانقدر مدرسه ساز است.

امیر غفوری‌نژاد با اشاره به بحث سیستم‌های گرمایشی، گفت: در شهرستان الیگودرز ۸۷ مدرسه با ۵۰۴ کلاس درس و صرف ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز شده اند./

 

برچسب‌ها: 
اداره كل نوسازي مدارس لرستان - اليگودرز - حاج عباس كربلايي - امير غفوري نژاد - محمدعلي رضوي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم