یک فروند بالگرد اختصاصی به هلال احمر لرستان

کد خبر: 
۲۲۲۷
هدیه سفر رییس جمعیت هلال احمر کشور به استان لرستان؛

یک فروند بالگرد اختصاصی به هلال احمر لرستان

یک فروند بالگرد اختصاصی به لرستان

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: یک فروند بالگرد اختصاصی به هلال احمر لرستان هدیه سفر به این استان است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ کریم همتی امروز شنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم‌آباد، گفت: هدف از سفر دو روزه‌ به لرستان، خدا قوت خدمت همکاران در جمعیت هلال احمر این استان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات محلی در ارتباط با اقداماتی که جمعیت هلال احمر قرار است، انجام بدهد.

وی با بیان اینکه همچنین مشکلاتی که در گذشته و در حین سفر به آن برخورد می‌کنیم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این سفر بحث افتتاح آشیانه و بالگرد بوده که در سال گذشته شروع شده و با مساعدت استانداری در حال انجام است و فردا به بهره برداری خواهد رسید.

رییس جمعیت هلال احمر کشور، اظهار داشت: یک فروند بالگرد اختصاصی به هلال احمر لرستان هدیه سفر به استان لرستان است، تا امروز بالگرد به صورت مشترک با استان خوزستان بوده است که با توجه به توپوگرافی استان، محرومیت و حادثه خیزی که اوجش در سال ۹۸ بود با اختصاص این بالگرد بخش مهمی از مشکلات حوادث این استان برطرف خواهد شد.

همتی، عنوان کرد: تجهیزات امدادی از ماه‌های گذشته به لرستان ارسال شده که امیدواریم با تحویل خودروهای عملیاتی بتوانیم کمک‌های خوبی و مؤثری به استان داشته باشیم.

همتی با اعلام اینکه هزینه خرید یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر حدود ۴ هزار میلیارد ریال است و با تکمیل سایت هوایی در اختیار لرستان قرار می گیرد، تصریح کرد: همچنین دو دستگاه کامیونت امدادی در اختیار جمعیت هلال احمر لرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
کریم همتی - جمعیت هلال احمر لرستان - بالگرد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم