گزارش انتخاباتی مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان

کد خبر: 
۶۲۰۰
مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان؛

گزارش انتخاباتی مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان

گزارش انتخاباتی مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان

مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان در ارتباط با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر در خصوص راه اندازی کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخاباتی، ضبط مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و پخش برنامه نامزد‌های انتخابات خبرگان رهبری در شبکه لرستان گزارشی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک از خبرگزاری صداوسیمای لرستان علیرضا شیروی در ارتباط با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر در خصوص روند ضبط مناظره‌ها و تولید محتوای نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفت حوزه انتخابیه در ۱۲ شهرستان استان گفت: لرستان ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که ضبط مناظره‌های چهار حوزه انتخابیه سلسله و دلفان، الیگودرز، دورود و ازنا و پلدختر و معمولان بر اساس برنامه ریزی قبلی انجام شده است.

علیرضا شیروی افزود: برای هر حوزه انتخابیه هفت مناظره را در نظر گرفتیم که در این چهار حوزه انتخابیه ۲۸ مناظره ضبط شده است.

وی اظهار داشت: در روز‌های آینده نیز مناظره‌های حوزه‌های انتخابیه خرم آباد و چگنی، بروجرد و کوهدشت و رومشکان نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: بر اساس سند زیست بومی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان تنظیم شد، نظام مسائل هر حوزه انتخابیه طراحی و سوالات بر اساس آن مطرح می‌شود که نامزد‌ها در جلسات مناظرات در این خصوص به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

علیرضا شیروی در ادامه گفت: ضبط مناظره نامزد‌های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از ۲۶ بهمن آغاز شده که تا مدت زمان باقی مانده‌ی تبلیغات انجام خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
گزارش انتخابات - کانال های انتخاباتی لرستان - صداوسیمای لرستان - شبکه افلاک - علیرضا شیروی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم